ZPiPG.341-5/08                                             Damnica, 04 czerwca 2008 r.
                                             wg rozdzielnika
                                ZAWIADOMIENIE 
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U nr 223, poz. 1655) informuję, że prowadzone przez: Gminę Damnica, ul. Górna 1, 76-321 Damnica, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego udzielenie  kredytu długoterminowego na realizację zadań termomodernizacyjnych:
- budynku Urzędu Gminy
- budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu
- trzech świetlic
w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione. 
 Uzasadnienie
Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
 Zgodnie z art. 93 ust. 5 Zamawiający na wniosek wykonawcy, który ubiegał się o udzielenie zamówienia, zawiadamia o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia.
                                                                     WÓJT GMINY DAMNICA
                                                                           mgr Maria Janusz
Do wiadomości:
1.      Bank Ochrony Środowiska, Oddział w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14,76-200 Słupsk
2.      Bank Spółdzielczy w Ustce, ul. Marynarki Polskiej 38, 76-270 Ustka
3.      a/a