Unieważnienie postępowania na remont instalacji elektrycznej

 

ZPiPG.341-8/08                                                                          Damnica, 11 lipca 2008 r.

                                                                                                         wg rozdzielnika 

ZAWIADOMIENIE  

O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U nr 223, poz. 1655) informuję, że prowadzone przez: Gminę Damnica, ul. Górna 1, 76-321 Damnica, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego „Remont instalacji elektrycznej, wymiana sieci komputerowej i telefonicznej w budynku Urzędu Gminy w Damnicy” w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione.  

Uzasadnienie

Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 

Zgodnie z art. 93 ust. 5 Zamawiający na wniosek wykonawcy, który ubiegał się o udzielenie zamówienia, zawiadamia o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia. 

WÓJT GMINY DAMNICA

mgr Maria Janusz

Do wiadomości:

1.     „PKP” Energetyka Spółka z o.o. Zakład Pomorski, ul. Czarnieckiego 8, 70-221 Szczecin

2.     „A’BELL” Spółka z o.o., ul Pólnicy 30/9, 80-177 Gdańsk

3.     Zakład Elektro-Instalacyjny „ŚWIATŁEX” mgr inż. Zbigniew Solarczyk, ul. Witosa 82, 76-251 Kobylnica

4.     a/a

 

 

 

 

Wytworzył:
Anna Włodarczyk
Udostępnił:
Włodarczyk Anna
(2008-07-11 09:57:22)
Ostatnio zmodyfikował:
Włodarczyk Anna
(2008-07-11 10:02:33)