Ogłoszenie

 

Damnica, dnia 28 stycznia 2009r.



OGŁOSZENIE O NABORZE


NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE


Wójt Gminy Damnica, ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Damnicy.


  1. Stanowisko pracy:

stanowisko ds. księgowości budżetowej



  1. Niezbędne wymagania stawiane kandydatom:

  1. Obywatelstwo polskie,

  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,

  3. Wykształcenie średnie ekonomiczne, z minimum 3 letnim stażem pracy w księgowości,

  4. Biegła znajomość obsługi komputera i systemów informatycznych.

  5. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  6. Nieposzlakowana opinia,

  7. Znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego.


  1. Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom:

  1. Biegła obsługa urządzeń biurowych,

  2. Bardzo dobra organizacja pracy własnej,

  3. Sumienność, staranność, komunikatywność,

  4. Wysoka kultura osobista,

  5. Punktualność i dyspozycyjność,

  6. Umiejętność pracy w zespole.


  1. Zadania wykonywane na stanowisku:

  1. Kwalifikowanie dowodów, stanowiących dokumentację wydania środków pieniężnych, przyjęcia i wydania rzeczowych i niematerialnych składników majątku, do ujęcia ich w księgach rachunkowych (dekretowanie dowodów księgowych) poza dochodami budżetu,

  2. Sprawdzanie dowodów księgowych zakwalifikowanych do wypłaty pod względem formalno-rachunkowym (przygotowywanie, kompletowanie, wstępna kontrola rzetelności dokumentów, zgodności z planem finansowym i przedkładanie do zatwierdzania dokumentów finansowych),

  3. Prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, zgodnie z ustawą o rachunkowości, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym,

  4. Sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych,

  5. Przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej w jednostkach organizacyjnych Gminy,

  6. Uzgadnianie i bieżąca kontrola zaksięgowanych operacji z wyciągiem bankowym,

  7. Miesięczne zamykanie urządzeń księgowych oraz ich uzgadnianie w zakresie obrotów i sald z księgą główną.


  1. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

  2. List motywacyjny,

  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie (świadectwa pracy),

  4. Kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem,

  5. Podpisane oświadczenia:

  1. o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  2. o niekaralności,

  1. Inne dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje).

  2. Kserokopia dowodu osobistego.

  3. Zaświadczenie o zatrudnieniu - w przypadku trwania stosunku pracy.


Dokumenty wymienione w pkt. 1- 2 powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w materiałach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r., o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r., o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458)”.


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach, opatrzonych dopiskiem: „Konkurs na stanowisko ds. księgowości budżetowej”, w Urzędzie Gminy Damnica przy ulicy Górnej 1 (sekretariat), w terminie do dnia 6 lutego 2009r., do godz. 1530.

Dokumenty, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Damnica.






Wytworzył:
Andżelika Harmacińska
Udostępnił:
Jarosiewicz Bartosz
(2009-01-28 09:38:41)
Ostatnio zmodyfikował:
Jarosiewicz Bartosz
(2009-01-28 09:39:40)