ZARZĄDZENIE NR 95/2012
WÓJTA GMINY DAMNICA
z dnia 31 sierpnia 2012 roku
 
w sprawie udzielenia Pani Elżbiecie Kołtun pełnomocnictwa do dokonywania czynności prawnych związanych z kierowaniem bieżącą działalnością Szkoły Podstawowej w Domaradzu
 
Na podstawie art. 47 ust. 1, ustawy z dnia 08 marca 1990r., o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591, z późn. zm.)
 
 
zarządza się, co następuje
 
§ 1
1.    Udzielam Pani Elżbiecie Kołtun - dyrektorowi Szkoły Podstawowej w Domaradzu, pełnomocnictwa do dokonywania czynności prawnych związanych z kierowaniem bieżącą działalnością wyodrębnionej organizacyjnie i gospodarczo, będącej na wewnętrznym rozrachunku jednostki budżetowej pod nazwą Szkoła Podstawowa w Domaradzu.
2.    Pełnomocnictwo uprawnia do kierowania Szkołą Podstawową w ramach statutowej działalności, reprezentowania na zewnątrz i składania jednoosobowo oświadczeń woli w sprawach majątkowych, a w szczególności:
1)   zawierania umów cywilnoprawnych, z uwzględnieniem ustawy prawo zamówień publicznych,
2)   otwierania konta bankowego i dysponowania środkami finansowymi znajdującymi się na tym koncie, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
3)   udzielania dalszych pełnomocnictw do dokonywania czynności szczególnych,
4)   oddawania nieruchomości lub ich części w najem, dzierżawę w drodze umowy z równoczesnym zawiadomieniem organu prowadzącego, jeżeli umowa zawierana jest na okres do 3 lat lub za zgodą organu prowadzącego, jeżeli umowa zawierana jest na okres powyżej 3 lat.
 
§ 2
Do czynności przekraczających zakres pełnomocnictwa należy zbycie i obciążenie nieruchomości.
 
§ 3
1.    Pełnomocnictwo udzielone zostaje na okres od dnia 01 września 2012 r. do dnia 31 sierpnia 2017 r.
2.    Pełnomocnictwo może zostać odwołane w każdym czasie.
 
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 

Wójt

inż. Grzegorz Jaworski

Wytworzył:
Izabella Tomala
Udostępnił:
Zagórowska Monika
(2012-09-04 15:11:05)
Ostatnio zmodyfikował:
Zagórowska Monika
(2012-09-04 15:15:40)