ZARZĄDZENIE NR 117/2012
WÓJTA GMINY DAMNICA
z dnia 19 października 2012 roku
 
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
 
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 roku Nr 142 poz. 1591, z późn. zm.) oraz art.19 ust.2 i 3, art.20, art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (tekst jedn. z 2010 r. Dz. U. nr 113, poz. 759 z późn.zm.), zarządza się co następuje:
 
§1
Powołuje się Komisję Przetargową do przygotowywania i przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa wraz z montażem elementów wyposażenia placów rekreacyjnych dla dzieci w urządzenia do zabawy w ramach przedsięwzięć realizowanych w ramach funduszu sołeckiego sołectw Sąborze, Domaradz i Świecichowo.w składzie:
 
1.      Paweł Lewandowski – Przewodniczący Komisji;
2.      Joanna Jarominiak– Członek Komisji
3.      Ludmiła Wiczkowska – Członek Komisji.
 
§2
Do zadań Komisji Przetargowej w szczególności należy:
1.      Przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2.      Przygotowanie projektu ogłoszenia, a po jego zatwierdzeniu opublikowanie .
3.      Dokonanie oceny złożonych ofert :
·      sprawdzenie ofert pod względem merytorycznym i prawnym,
·      dokonanie oceny ofert zgodnie z zasadami i kryteriami określonymi w dokumentacji przetargowej,
·      dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty,
·      sporządzenie protokołu z przeprowadzonego przetargu i przedłożenie go do zatwierdzenia Wójtowi Gminy,
4.      Udzielenie odpowiedzi oferentom, rozpatrzenie odwołań.
 
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 

Wójt

inż. Grzegorz Jaworski

Wytworzył:
Paweł Lewandowski
Udostępnił:
Zagórowska Monika
(2012-10-22 11:19:40)
Ostatnio zmodyfikował:
Zagórowska Monika
(2012-10-22 11:20:25)