ZARZĄDZENIE NR 63/2013

WÓJTA GMINY DAMNICA

z dnia 15 lipca 2013 roku

 

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 roku Nr 142 poz. 1591, z późn. zm.) oraz art.19 ust.2 i 3, art.20, art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (tekst jedn. z 2010 r. Dz. U. nr 113, poz. 759 z późn.zm.), zarządza się co następuje:

zarządza się co następuje:

 

 

§1. Powołuje się Komisję Przetargową do przygotowywania i przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 624 875 zł na finansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Damnica na 2013rok (drugi przetarg nieograniczony) ” w składzie:

 

  1. Paweł Lewandowski – Przewodniczący Komisji

  2. Urszula Perkowska – Sekretarz Komisji;

  3. Danuta Cybula– Członek Komisji.

 

 

§2. Do zadań Komisji Przetargowej w szczególności należy:

  1. Przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

  2. Przygotowanie projektu ogłoszenia, a po jego zatwierdzeniu opublikowanie .

  3. Dokonanie oceny złożonych ofert :

  4. sprawdzenie ofert pod względem merytorycznym i prawnym,

  5. dokonanie oceny ofert zgodnie z zasadami i kryteriami określonymi w dokumentacji przetargowej,

  6. dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty,

  7. sporządzenie protokołu z przeprowadzonego przetargu i przedłożenie go do zatwierdzenia Wójtowi Gminy,

Udzielenie odpowiedzi oferentom, rozpatrzenie odwołań

 

 

 

§3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Wójt

inż. Grzegorz Jaworski

 

 

 

 

Wytworzył:
Paweł Lewandowski
Udostępnił:
Zagórowska Monika
(2013-07-16 09:18:03)
Ostatnio zmodyfikował:
Zagórowska Monika
(2013-07-16 09:18:44)