ZARZĄDZENIE NR  115/2016

WÓJTA GMINY DAMNICA

 z dnia 30 września 2016 roku

 

w sprawie  powołania Komisji  do przygotowania i przeprowadzenia postępowania  wynikającego z przepisów art. 4 pkt. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych

 

Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. 2016 poz.446 ) oraz art.19 ust.2 i 3, art.20, art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) ,

 zarządza się co następuje:

 

 

§1.  Powołuje się Komisję  do przygotowywania i przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia  pn. „Zakup samochodu osobowego” w składzie:

 

1.      Paweł Lewandowski – Przewodniczący Komisji;

2.      Izabella Tomala– Sekretarz Komisji;

         3.      Joanna Jarominak– Członek Komisji,

         4       Ludmiła Wiczkowska, Członek Komisji.

 

 

§2. Do zadań Komisji w szczególności należy:

  1. Analiza ofert samochodów osobowych uwzględniających zapotrzebowanie Gminy Damnica;
     
  2. Przeprowadzenie wizji lokalnej w salonach sprzedaży pojazdów i ich ocena pod względem parametrów, jakości, w stosunku do ceny pojazdu i zapotrzebowania;
     
  3. Dokonanie oceny i analizy :
  • ofert prezentowanych przez autoryzowanych sprzedawców pojazdów osobowych;
  • dokonanie oceny ofert zgodnie z zasadami i kryteriami oszczędności, celowości, zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji i równe traktowanie wykonawców oraz zgodnie z zasadami proporcjonalności i przejrzystości;
  • dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty,
  • sporządzenie protokołu z przeprowadzonej analizy rynku i przedłożenie go do zatwierdzenia Wójtowi Gminy,

 

 

§3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 

Wytworzył:
Paweł Lewandowski
Udostępnił:
Sipajło Tomasz
(2016-10-03 08:55:32)
Ostatnio zmodyfikował:
Sipajło Tomasz
(2016-10-03 09:01:31)