ZARZĄDZENIE NR 72/2017

WÓJTA GMINY DAMNICA

z dnia 7 czerwca 2017 roku

 

w sprawie wprowadzenia legitymacji służbowych dla członków

Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Damnicy
 

 

Na podstawie art. 79a ust.1 i 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 2255) oraz art. 18 ust. 8 i 18³ ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 487 z późn. zm.)

 

zarządza się, co następuje:

 

§ 1. 1. Wprowadza się legitymacje służbowe dla członków Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Damnicy.

2. Legitymacje służbowe członkom wystawia Wójt Gminy Damnica.

3. Legitymacje, których wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia, podlegają ewidencji.

4. Ewidencję legitymacji prowadzi pracownik ds. obsługi admintracyjno-technicznej Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Damnicy.

5. Wzór ewidencji legitymacji służbowych stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

 

§ 2. W przypadku uszkodzenia, zniszczenia lub utraty legitymacji służbowej członek obowiązany jest niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie wystawiającego legitymację.

 

§ 3. 1. Legitymacja służbowa podlega wymianie w przypadku:

a) zmiany nazwiska;

b) uszkodzenia lub zniszczenia.

2. Legitymacja służbowa może być wykorzystywana tylko przy wykonywaniu czynności kontrolnych.

 

§ 4. 1. Członkowie obowiązani są dbać o należyty stan legitymacji służbowych, a także chronić je przed utratą i zniszczeniem.

2. Członkowie nie mogą odstępować legitymacji służbowych innym osobom oraz przesyłać ich listownie (pocztą).

 

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Wójt

inż. Grzegorz Jaworski


ZAŁĄCZNIK NR 1

ZAŁĄCZNIK NR 2

 

 

Wytworzył:
Monika Zagórowska
Udostępnił:
Zagórowska Monika
(2017-06-09 09:45:15)
Ostatnio zmodyfikował:
Zagórowska Monika
(2017-06-21 15:03:47)