ZARZĄDZENIE NR 72/2018

WÓJTA GMINY DAMNICA

 z dnia 14 czerwca 2018 roku

 

w sprawie  powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania  o udzielenie zamówienia publicznego

Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 994 z późn. zm.[1] ) oraz art.19 ust.2 i 3, art.20, art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017.1579 j.t.)

                                                           zarządza się co następuje:

 

 

§1.  Powołuje się Komisję Przetargową do przygotowywania i przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa oświetlenia gminnego” w składzie:

 

1. Paweł Lewandowski – Przewodniczący Komisji;

2. Kalina Hewusz– Członek Komisji;

3. Sabina Szcześniak– Członek Komisji,

4. Beata Maruszewska - Członek Komisji.

 

§2. Do zadań Komisji Przetargowej w szczególności należy:

  1. Przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  2. Przygotowanie projektu ogłoszenia, a po jego zatwierdzeniu opublikowanie .
  3. Dokonanie oceny złożonych ofert :
  • sprawdzenie ofert pod względem merytorycznym i prawnym,
  • dokonanie oceny ofert zgodnie z zasadami i kryteriami określonymi w dokumentacji przetargowej,
  • dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty,
  • sporządzenie protokołu z przeprowadzonego przetargu i przedłożenie go do zatwierdzenia Wójtowi Gminy,

Udzielenie odpowiedzi oferentom, rozpatrzenie odwołań

 

§3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Wójt

inż. Grzegorz Jaworski



[1]             .Zmiany  tekstu jednolitego zostały ogłoszone w Dz. U. z 2018 r. poz. 1000.

 

Wytworzył:
Paweł Lewandowski
Udostępnił:
Zagórowska Monika
(2018-06-14 08:29:19)
Ostatnio zmodyfikował:
Zagórowska Monika
(2018-06-14 08:31:05)