ZARZĄDZENIE NR 135/2022
WÓJTA GMINY DAMNICA
z dnia 16 listopada 2022 r.
w sprawie upoważnienia Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Damnicy do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku elektrycznego
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559 ze zm.1) oraz 34 ust. 2 w zw. z art. 33 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 października 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej w 2023 roku w związku z sytuacją na rynku energii elektrycznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 2127 ze zm.2)
zarządza się, co następuje:
§ 1. Upoważniam Panią Milenę Piechowicz – Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Damnicy do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku elektrycznego.
§ 2. Upoważnienie, o którym mowa w § 1 obejmuje w szczególności:
1) rozpatrywaniu wniosków o wypłatę dodatku elektrycznego;
2) informowaniu wnioskodawców o przyznaniu dodatku elektrycznego;
3) wydawanie decyzji administracyjnych w przedmiocie odmowy przyznania dodatku elektrycznego, uchylenia prawa do tego dodatku oraz rozstrzygnięcie w sprawie nienależnie pobranego dodatku elektrycznego;
4) dokonywanie wypłat dodatku elektrycznego;
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
W Ó J T
Andrzej Kordylas
1 Zmiany tekstu jednolitego zostały opublikowane w Dz. U. z 2022 r. poz. 1005, 1079, 1561.
2 Zmiany tekstu jednolitego zostały opublikowane w Dz. U. z 2022 r. poz. 2243.