ZARZĄDZENIE NR 59/2018

WÓJTA GMINY DAMNICA

z dnia 21 maja 2018 r.

 

w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Damnica

 

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1875 z późn. zm.[1]))

 

zarządza się, co następuje:

 

§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Damnica, ustalonym zarządzeniem nr 32/2017 Wójta Gminy Damnica z dnia 13 lutego 2017 r., w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Damnica, wprowadza się następujące zmiany:

1) § 7 otrzymuje brzmienie:

                     „§ 7. Struktura komórek organizacyjnych i liczba etatów w Urzędzie:

 

Komórka organizacyjna

Symbol

Wymiar etatów

stanowiska kierownicze

Wójt

W

1

Sekretarz

SG

1

Skarbnik

RF-S

1

Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

USC

1

Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

USC1

1/8

referat finansowy

stanowisko ds. księgowości budżetowej

RFII

1

stanowisko ds. księgowości budżetowej i płac

RFIII

1

stanowisko ds. księgowości podatkowej

RFIV

1

stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat

RFV

1

stanowisko ds. księgowości budżetowej i obsługi kasowej

RFVI

1

stanowisko ds. księgowości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

RFVII

1

samodzielne stanowiska

stanowisko ds. obsługi sekretariatu

OS

1

stanowisko ds. obsługi informatycznej

OI

1

stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i Obrony Cywilnej

RGiOC

1

stanowisko ds. oświaty

OD

7/8

stanowisko ds. kadr

KB

1

stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami i rolnictwa

GNiR

1

stanowisko ds. pozyskiwania i rozliczania środków zewnętrznych

UE

1

stanowisko ds. zamówień publicznych i komunikacji społecznej

ZPiKS

1

stanowisko ds. planowania przestrzennego

PP

1

stanowisko ds. inwestycji i budownictwa

IB

2

IBI

stanowisko ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami

OŚiGO

1

stanowiska pomocnicze i obsługi

pomoc administracyjna

PA

1

sprzątaczka

1

kierowca

1

liczba etatów łącznie

25

 

2) § 26 otrzymuje brzmienie:

„§ 26. 1. Do zakresu zadań pracownika na stanowisku ds. kadr należy zapewnienie przestrzegania przepisów i prawidłowa obsługa w zakresie kadr, w szczególności poprzez:

  1. prowadzenie spraw związanych z naborem i zapotrzebowaniem pracowników w Urzędzie;
  2. przygotowywanie, prowadzenie i archiwizowanie  dokumentacji związanej z przeprowadzaniem naborów na stanowiska pracy w jednostce;
  3. prowadzenie dokumentacji, w sprawach związanych ze stanowiskiem pracy oraz akt osobowych pracowników;
  4. organizowanie szkoleń i doskonaleń zawodowych pracowników;
  5. przygotowywanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy;
  6. przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych;
  7. prowadzenie ewidencji urlopów: wypoczynkowych, bezpłatnych okolicznościowych, pracowników oraz kadry kierowniczej jednostek organizacyjnych;
  8. przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy;
  9. prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników;
  10. kompletowanie wniosków emerytalno-rentowych;
  11. przygotowywanie dokumentacji związanej z nagradzaniem i awansowaniem pracowników;
  12. organizowanie realizacji zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy;
  13. rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy;
  14. nadzór nad terminowością i cyklicznością wykonywania przez pracowników badań lekarskich i szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowych;
  15. nadzorowanie terminowości składania oświadczeń majątkowych pracowników Urzędu, kadry kierowniczej jednostek organizacyjnych oraz innych pracowników, upoważnionych przez Wójta do wydawania decyzji;
  16. prowadzenie rejestru wydanych przez Wójta pełnomocnictw i upoważnień;
  17. nadzór nad taborem urzędu, w tym planowanie i realizacja zakupów oraz remontów taboru;
  18. nadzorowanie pracy kierowcy taboru Urzędu;
  19. pełnienie funkcji pełnomocnika ds. informacji niejawnych;
  20. szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych, według zasad określonych w ustawie o ochronie informacji niejawnych;
  21. pełnienie funkcji koordynatora działań, w zakresie zapewnienia warunków terminowej i zgodnej z prawem realizacji zadań wyborczych, w wyborach do Rady Gminy, Rady Powiatu i Sejmiku Województwa, Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, wyborach Prezydenta RP, wyborach posłów do Parlamentu Europejskiego oraz Referendach.
  1. Pracownik wskazany w ust. 1 pełni funkcję koordynatora czynności kancelaryjnych.
  2. Do obowiązków pracownika na stanowisku kadr należy prowadzenie archiwum zakładowego, a w szczególności:
  1. prowadzenie ewidencji dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym;
  2. prowadzenie ewidencji udostępniania dokumentacji w archiwum zakładowym.
  1. Pracownik pełni zastępstwo na stanowisku ds. obsługi sekretariatu jak również wykonuje obowiązki Sekretarza Gminy w czasie jego nieobecności.
  2. Pracownik przy znakowaniu spraw stosuje symbol „KB”.”

 

§ 2. Zmienia się treść załącznika nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Damnica, przywołanego w § 1 poprzez nadanie mu brzmienia wskazanego w załączniku do niniejszego zarządzenia.

                                

§ 3. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Damnica.

 

§ 4. Traci moc zarządzenie nr 38/2018 Wójta Gminy Damnica z dnia 3 kwietnia 2018 r., w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Damnica.

 

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Wójt

inż. Grzegorz Jaworski



[1]) Zmiany  tekstu jednolitego zostały ogłoszone w Dz. U. z: 2017 r. poz. 2232;  2018 r. poz. 130.


Załącznik

 

Wytworzył:
Andżelika Harmacińska
Udostępnił:
Zagórowska Monika
(2018-05-21 13:12:37)
Ostatnio zmodyfikował:
Zagórowska Monika
(2018-05-21 13:24:32)