Ogłoszenie

Damnica: Dostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 57813 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Damnicy, ul. Górna 1, 76-231 Damnica, woj. pomorskie, tel. 059 8113046, fax 059 8484435.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.damnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę fabrycznie nowego autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych · rok produkcji 2008 · minimum 37 pełnowymiarowych miejsc siedzących i jedno miejsce przystosowane do transportu osoby na wózku inwalidzkim · autobus powinien być oznakowany i przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. · autobus powinien być wyposażony w podjazd/wjazd/podest ułatwiający wjazd/zjazd wózka inwalidzkiego · moc silnika - minimum 170 KM · wysokość - maksymalnie 3,2 · silnik spełniający wymagania normy Euro 3 lub Euro 4 w zakresie emisji spalin i hałasu · rodzaj paliwa - olej napędowy · wszystkie fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa · manualna skrzynia biegów 5-biegowa (lub 6-biegowa) + bieg wsteczny · wspomaganie układu kierowniczego · siedzenie kierowcy z regulacjami wysokości, pochylenia oparcia - pneumatyczne · tachograf - elektroniczny · układ hamulcowy wyposażony w system ABS · szyba za kierowcą · boczne lusterka elektroniczne sterowanie oraz podgrzewane · drzwi pasażerskie sterowane pneumatycznie ze stanowiska kierowcy · dodatkowe zabezpieczenie drzwi przed otwarciem · radio z odtwarzaczem CD z nagłośnieniem (instalacja) · klimatyzacja pojazdu · oświetlenie centralne przestrzeni pasażerskiej · półki bagażowe z zabezpieczeniem bagażu podczas transportu · podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową, · szyberdach mechaniczny, · stanowisko wózka inwalidzkiego, · komplet pasów zaczepowych do mocowania wózka inwalidzkiego w szynach, · osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera · komplet opon bezdętkowych wielosezonowe z felgami - w standardzie · koło zapasowe · zabezpieczenie przeciwkradzieżowe - autoalarm, · lusterko wewnętrzne, · tylne światło przeciwmgielne, · zasłonki przeciwsłoneczne w oknach, · fotele miękkie, wysokie, tapicerowane z podłokietnikiem od strony przejścia · niezależne od pracy silnika ogrzewanie pojazdu, · apteczka, · trójkąt ostrzegawczy, · klucze do kół i podnośnik, · dodatkowa gaśnica o wadze 2 kg, Oferowany autobus winien być zbudowany w taki sposób aby spełniał wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Nr 32 z 2003 r. poz. 262 z późn. zm.) oraz był zgodny z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (tekst jednolity Dz. U. Nr 108 z 2005 r. poz. 908) Autoryzowane stacje obsługi dla zakupionego autobusu powinny znajdować się w promieniu nie więcej niż 25 km od siedziby Zamawiającego. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1. Odbiór pojazdu nastąpi w autoryzowanej stacji Wykonawcy 2. Wraz z pojazdem wykonawca winien dostarczyć: · instrukcję obsługi, napraw oraz katalogu części zamiennych w języku polskim · świadectwo homologacji

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. e. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. dostaw autobusów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. f. Autoryzowane stacje obsługi dla zakupionego autobusu powinny znajdować się w promieniu nie więcej niż 25 km od siedziby Zamawiającego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1. pkt a-c i e niniejszego rozdziału SIWZ. 3. W przypadku konsorcjum, żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; b) wykaz wykonanych dostaw autobusów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, o wartości co najmniej 200 000 zł brutto, załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt a niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w ust. 1 pkt b - niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt a niniejszego rozdziału SIWZ składane jest wspólnie przez Wykonawców. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt c i d niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 5. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.


SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.damnica.ibip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Damnica, ul. Górna 1, 76-231 Damnica, pok. nr 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Damnica, ul. Górna 1, 76-231 Damnica, pok. nr 1 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup pojazdu jest współfinansowany ze środków PFRON

Wytworzył:
Anna Milewczyk
Udostępnił:
Jarosiewicz Bartosz
(2008-03-20 15:23:34)
Ostatnio zmodyfikował:
Jarosiewicz Bartosz
(2008-03-20 15:26:58)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki