Ogłoszenie - kanalizacja Bięcino


Damnica: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ I TŁOCZNEJ WRAZ Z PRZEPOMPOWNIAMI W MIEJSCOWOŚCIACH DĘBNICZKA, BUDY, BIĘCINO - ETAP II OBEJMUJĄCY MIEJSCOWOŚĆ BIĘCINO WRAZ Z RUROCIĄGIEM TŁOCZNYM DO MIEJSCOWOŚCI BUDY

Numer ogłoszenia: 100413 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Damnicy, ul. Górna 1, 76-231 Damnica, woj. pomorskie, tel. 059 8113046, fax 059 8484435.

    * Adres strony internetowej zamawiającego: www.damnica.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ I TŁOCZNEJ WRAZ Z PRZEPOMPOWNIAMI W MIEJSCOWOŚCIACH DĘBNICZKA, BUDY, BIĘCINO - ETAP II OBEJMUJĄCY MIEJSCOWOŚĆ BIĘCINO WRAZ Z RUROCIĄGIEM TŁOCZNYM DO MIEJSCOWOŚCI BUDY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompowniami w miejscowościach Dębniczka, Budy, Bięcino - etap II obejmujący miejscowość Bięcino wraz z rurociągiem tłocznym do miejscowości Budy
2. Zakres robót:
- kanalizacja grawitacyjna O 160 o długości 1752 m,
- kanalizacja tłoczna O 90 o długości 2416 m,
- przepompownia ścieków szt. 2
W zakresie wykonania zamówienia Wykonawca wykona i uzyska we własnym zakresie i na własny koszt zgłoszenia i opinie:
- Państwowej Inspekcji Pracy w Słupsku,
- Wojewódzkiej Inspekcji Ochrony Środowiska w Słupsku,
- Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupsku,
- Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku,
- Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania robót i przedmiarem robót stanowiąca załączniki do SIWZ.
4. Oferta winna obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych bądź częściowych.
a) Przedmiot zamówienia powinien być wykonany kompletnie, z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami i zasadami sztuki budowlanej, standardami współczesnej wiedzy technicznej i technologii.
b) Materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia winny odpowiadać wymaganiom dokumentacji technicznej oraz winny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z wymaganiami określonymi, w art. 10 Ustawy Prawo Budowlane i Ustawie o wyrobach budowlanych.
c) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi, co najmniej 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
UWAGA: Zawarte w dokumentacji projektowej wytyczne dotyczące zastosowania konkretnych materiałów oraz załączone karty katalogowe nie obligują do zastosowania materiałów pochodzących od wskazanych producentów. Każdy materiał i urządzenie mogą zostać zastąpione równoważnymi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    * Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 17 000,00 zł
      (słownie siedemnaście tysięcy złotych 00 groszy)
      2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form:
      a) w pieniądzu na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Ustce
      nr 58 9315 0004 0001 0025 2000 0020 z dopiskiem na przelewie -wadium - budowa kanalizacji Bięcino
      b) w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju i Przedsiębiorczości oraz w poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta(poręczyciela) kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w ust. 8.
      3. Wadium w pieniądzu winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert i uznaje się za wniesione z chwilą wpłynięcia na konto Zamawiającego.
      4. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę.
      5. Poręczenia i gwarancje, o których mowa w punkcie 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą.
      6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy złożyć kopię przelewu, natomiast w przypadku wniesienia wadium w innej formie wymienionej w punkcie 2 należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty.
      7. Wadium zwracane jest:
      a) niezwłocznie, jeżeli:
      - upłynął termin związania ofertą,
      - zawarto umowę w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy,
      - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia.
      b) niezwłocznie na wniosek Wykonawcy:
      - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
      - który został wykluczony z postępowania,
      - którego oferta została odrzucona.
      - złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona
      8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
      a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie,
      b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
      c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy..




III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    * Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu:
      1. O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który:
      1) posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym
      2) posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje odpowiednimi kadrami do wykonania przedmiotu zamówienia;
      - wykonawca winien wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat minimum 2 zrealizowanych zadań o wartości i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia;
      - wykonawca winien wykazać się kadrą techniczną, w tym minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych;
      3) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP
      4) wniósł wymagane wadium;
      5) ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (kwota ubezpieczenia nie mniejsza niż 100 000,00 zł);
      2. Wykonawca musi przedstawić ofertę zgodną z postanowieniami niniejszej SIWZ.
      3. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o punkty zawarte w rozdziale VI niniejszej SIWZ metodą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił ww. warunki udziału w postępowaniu.
      4. Niespełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.

    * Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
      a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (Załącznik nr 1) wraz z wycenionymi przedmiarami robót, potwierdzającymi cenę ofertową;
      b) pełnomocnictwo, prawidłowo sporządzone, określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - tylko w przypadku, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, informacja o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia);
      c) upoważnienie do podpisania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy
      d) dokument potwierdzający wniesienie wadium;
      e) podpisane oświadczenie potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w SIWZ oraz, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP (Załącznik nr 2);
      f) zaparafowany projekt umowy (Załącznik nr 3);
      g) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
      h) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
      i) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
      j) wykaz kadry, która zostanie wyznaczona do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 4) wraz z danymi na temat kwalifikacji, ze wskazaniem, kto zostanie kierownikiem budowy - w załączeniu oraz kopie uprawnień budowlanych oraz kopie aktualnych dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby zawodowej;
      k) wykaz sprzętu, który zostanie przeznaczony do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 4);
      l) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przynajmniej dwóch robót o zbliżonym charakterze i wartości do przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5);
      m) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - suma ubezpieczenia nie niższa niż 100 000,00 zł;
      n) oświadczenie o udziale Podwykonawców (ze wskazaniem części zamówienia powierzonej do realizacji Podwykonawcy)
      2. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów może spowodować odrzucenie oferty.
      3. Jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1 g, h, i zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
      4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów o których mowa w niniejszym rozdziale do ich uzupełnienia, chyba, że mino ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania.



SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.damnica.ibip.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Damnica, ul. Górna 1, 76-231 Damnica pok. nr 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Damnica, ul. Górna 1, 76-231 Damnica pok. nr 1 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

WÓJT GMINY DAMNICA
mgr Maria Janusz


Copyright © 2004 Urząd Zamówień Publicznych   
Wytworzył:
Udostępnił:
Włodarczyk Anna
(2008-05-14 09:16:27)
Ostatnio zmodyfikował:
Włodarczyk Anna
(2008-05-14 09:17:20)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki