Ogłoszenie - mikrobus

Damnica: na dostawę fabrycznie nowego mikrobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych


Numer ogłoszenia: 210658 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Damnicy , ul. Górna 1, 76-231 Damnica, woj. pomorskie, tel. 059 8113046, fax. 059 8484435.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.damnica.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na dostawę fabrycznie nowego mikrobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę fabrycznie nowego mikrobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Nadwozie 1. Rodzaj nadwozia - typu bus 9-osobowy (dł. min. 5,0 m, wys. min. 1,9 m) 2. samochód dostosowany do przewozu dwóch wózków inwalidzkich 3. Rozmieszczenie siedzeń - podwójne siedzenie obok kierowcy, trzymiejscowa ławka I rząd, trzymiejscowa ławka II rząd - fotele z możliwością regulacji oparcia i pasami bezpieczeństwa. 4. Fotel kierowcy z regulacją położenia i nachylenia oparcia. 5. Dwupołożeniowe lusterko wsteczne, lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane i ogrzewane. Silnik 1. Wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem 2. Pojemność silnika od 1800 cm3 do 2000 cm3 3. Paliwo - olej napędowy. Układ przeniesienia napędu i zawieszenie 1. Napęd na koła przednie 2. Manualna skrzynia biegów - minimum 5 biegów do jazdy w przód, 1 bieg wstecz z sygnalizacją dźwiękową cofania. Układ kierowniczy i hamulcowy 1. Układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym 2. Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach. 3. Blokada kierownicy. 4. Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego. 5. Układ hamulcowy - hydrauliczny dwuobwodowy ze wspomaganiem podciśnieniowym. 6. Hamulce tarczowe wentylowane - z przodu. 7. Hamulce bębnowe lub tarczowe z tyłu. 8. System zapobiegający blokowaniu kół (ABS) z elektronicznym rozkładem siły hamowania. Pozostałe parametry pojazdu 1. Dźwignia zmiany biegów w formie joysticka. 2. Mata gumowa na podłodze w przedziale pasażerskim. Wyposażenie wewnętrzne 1. Wyłożenie ścian bocznych i podsufitki materiałem z tworzywa sztucznego. 2. Centralny zamek. 3. Klimatyzacja samochodu w części pasażerskiej. 4. Radio z odtwarzaczem CD z nagłośnieniem części przedniej oraz tylnej. 5. Instalacja radiowa z anteną. 6. Oświetlenie stopnia wejściowego. 7. Oświetlenie przedziału tylniego. 8. Poduszka powietrzna dla kierowcy. 9. Dodatkowe nawiewy na część pasażerską. 10. Okno przesuwane i przyciemniane w przestrzeni pasażerskiej z przodu po prawej i lewej stronie, pozostałe w przestrzeni pasażerskiej tylko przyciemnione. Wyposażenie zewnętrzne 1. Światła przeciwmgielne z przodu zintegrowane ze światłami głównymi. 2. Światła do jazdy dziennej włączane automatycznie. 3. Składane lusterka zewnętrzne. 4. Szyba przednia podgrzewana. 5. Ogumienie bezdętkowe przystosowane do jazdy latem. Wymagania dodatkowe 1. Samochód i wyposażenie fabrycznie nowe. 2. Homologacja na terenie RP - świadectwo homologacji pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych. 3. Koło zapasowe. 4. Instrukcja, napraw oraz katalogu części zamiennych w języku polskim. 5. Gwarancja na okres minimum 2 lat - bez ograniczeń przebiegu, obejmująca wszelkie usterki mechaniczne. Gwarancja na wady lakieru minimum 2 lata. Gwarancja na perforacje nadwozia minimum 8 lat. 6. Komplet opon zimowych z felgami. 7. System alarmowy - autoalarm, centralny zamek oraz blokada przeciwuruchomieniowa (immobiliser). 8. Apteczka pierwszej pomocy. 9. Gaśnica. 10. Trójkąt ostrzegawczy. 11. Klucze do kół oraz podnośnik. 12. Dywaniki gumowe w części przedniej. Zabudowa specjalna 1. Platforma najazdowa dla wjazdu/zjazdu wózka inwalidzkiego. 2. Szyny do mocowania wózka inwalidzkiego. 3. Niezbędne oznakowanie zgodne z przepisami o ruchu drogowym (oklejanie samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych). 4. Komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn. 5. Pas biodrowy zabezpieczający osobę niepełnosprawną w wózku inwalidzkim 6. Fotele w części pasażerskiej z regulacją oparcia oraz możliwością dowolnego rozstawu miedzy fotelami. Dostawa samochodu do siedziby Zamawiającego na koszt Dostawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.60.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1. pkt a-c niniejszego rozdziału SIWZ. 3. W przypadku konsorcjum, żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. 5. Z treści załączonych dokumentów musi jednocześnie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. 6. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wykaz wykonanych dostaw mikrobusów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt e niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty pozostałe wskazane w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 5. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.damnica.ibip.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Damnica, ul. Górna 1, 76-231 Damnica, pok. nr 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Damnica, ul. Górna 1, 76-231 Damnica, pok. nr 1 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup pojazdu jest współfinansowany ze środków PFRON.

 

WÓJT GMINY DAMNICA

mgr Maria Janusz

Wytworzył:
Udostępnił:
Włodarczyk Anna
(2008-09-03 14:49:14)
Ostatnio zmodyfikował:
Włodarczyk Anna
(2008-09-03 14:50:19)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki