Ogłoszenie - kredyt długoterminowy na realizację zadania termomodernizacyjnego budynku UG 2

Damnica: Udzielenie kredytu długoterminowego na realizację zadania termomodernizacyjnego budynku Urzędu Gminy 2
Numer ogłoszenia: 217562 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Damnicy , ul. Górna 1, 76-231 Damnica, woj. pomorskie, tel. 059 8113046, fax. 059 8484435.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.damnica.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego na realizację zadania termomodernizacyjnego budynku Urzędu Gminy 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie kredytu długoterminowego na realizację zadania termomodernizacyjnego budynku Urzędu Gminy. 2. Kredyt na termomodernizację Urzędu Gminy z premią termomodernizacyjną w kwocie - 54 384,00 złote słownie pięćdziesiąt cztery tysiące trzysta osiemdziesiąt cztery złote 00gr. 3. Zakres określa Uchwała Nr XX-147-08 Rady Gminy Damnica z dnia 24 kwietnia 2008 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu termomoderniazcyjnego. 4. Kredyty muszą spełniać warunki kredytu na realizację przedsięwzięć termomodernizacyjnych udzielanego przez Bank Gospodarstwa Krajowego w oparciu o aktualną umowę o współpracy. 5. Uruchomienie kredytu nastąpi jednorazowo do dnia 20.11.2008 r. lub na pisemny wniosek Wójta. Zamawiający dopuszcza uruchomienie kredytu w późniejszym terminie. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji wykorzystania części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. 7. Forma zabezpieczenia kredytu - weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową 8. Zamawiający dopuszcza uruchomienie kredytu w późniejszym terminie jednak w celu przygotowania oferty i wyliczenia ceny kredytu należy przyjąć założenia jak podano powyżej. 9. Ustala się okres karencji w spłacie kredytu do 30.01.2009 r. Spłata pierwszej raty nastąpi dnia 31.01.2009 r. 10. Spłata kredytu nastąpi z dochodów własnych Gminy w terminie do końca 2013r. 11. Sposób spłaty kredytu w stałych ratach miesięcznych, na koniec każdego miesiąca. 12. Odsetki naliczane będą miesięcznie od faktycznie wykorzystanych środków. Do obliczeń kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku. 13. Spłata odsetek następowała będzie w ratach miesięcznych i zakończy się z chwilą całkowitej spłaty kredytu, tj. w sytuacji, gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, do wykonywania określonej działalności lub czynności 2) posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje odpowiednimi kadrami do wykonania przedmiotu zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP 2. Wykonawca musi posiadać aktualną umowę współpracy z Bankiem Gospodarstwa Krajowego dotyczącą udzielania kredytów na realizację przedsięwzięć termomodernizacyjnych z premią termomodernizacyjną. 3. Wykonawca musi przedstawić ofertę zgodną z postanowieniami niniejszej SIWZ. 4. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o punkty zawarte w rozdziale VI niniejszej SIWZ metodą spełnia - nie spełnia. 5. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił ww. warunki udziału w postępowaniu. 6. Niespełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (Załącznik nr 1); b) harmonogramem spłat kredytu sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3; c) pełnomocnictwo, prawidłowo sporządzone, określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - tylko w przypadku, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, informacja o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia); d) upoważnienie do podpisania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy e) podpisane oświadczenie potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w SIWZ oraz, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP (Załącznik nr 2); f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) aktualną umowę współpracy z Bankiem Gospodarstwa Krajowego dotyczącą udzielania kredytów na realizację przedsięwzięć termomodernizacyjnych z premią termomodernizacyjną; h) oświadczenie o udziale Podwykonawców (ze wskazaniem części zamówienia powierzonej do realizacji Podwykonawcy); i) propozycję umowy, opracowaną przez Oferenta, uwzględniającą wszystkie wymogi zawarte w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.damnica.ibip.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Damnica ul. Górna 1, 76-231 Damnica pok. nr 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Damnica ul. Górna 1, 76-231 Damnica pok. nr 1 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

WÓJT GMINY DAMNICA

mgr Maria Janusz

Wytworzył:
Udostępnił:
Włodarczyk Anna
(2008-09-08 12:41:39)
Ostatnio zmodyfikował:
Włodarczyk Anna
(2008-09-08 12:41:49)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki