Ogłoszenie
Damnica, dnia 06 stycznia 2009 roku
WÓJT GMINY DAMNICA
o g ł a s z a
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. obsługi sekretariatu
w pełnym wymiarze czasu pracy, na okres 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
I. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Obsługa sekretariatu, kierowanie obiegiem dokumentów.
2) Prowadzenie sekretariatu w zakresie elektronicznej rejestracji wszystkich pism wpływających do Urzędu, przekazanie korespondencji Wójtowi, a po dekretacji pracownikom Urzędu Gminy, w elektronicznym systemie obiegu dokumentów.
3) Prowadzenie dziennika korespondencji.
4) Organizowanie kontaktów wójta ze społeczeństwem poprzez obsługę techniczno-biurową narad zwoływanych przez Wójta, protokołowanie tych narad.
5) Pisanie pism urzędowych Wójta Gminy.
6) Odbieranie poczty internetowej kierowanej do Urzędu Gminy.
7) Zabezpieczanie na potrzeby Urzędu materiałów biurowych i niezbędnych druków.
A. Wymagania niezbędne :
1) Obywatelstwo polskie.
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
3) Wykształcenie wyższe.
4) Co najmniej 2 letni staż pracy.
5) Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i systemów informatycznych.
6) Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7) Nieposzlakowana opinia.
8) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, na które przeprowadza się nabór.
B . Wymagania dodatkowe :
1) Biegła obsługa urządzeń biurowych.
2) Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
3) Sumienność, staranność, komunikatywność.
4) Wysoka kultura osobista.
5) Punktualność i dyspozycyjność.
6) Umiejętność pracy w zespole.
III. Wymagane od kandydatów dokumenty:
1) Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
2) List motywacyjny.
3) Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie.
4) Kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem.
5) Podpisane oświadczenia:
a) o korzystaniu z pełni praw publicznych,
b) o niekaralności,
c) o stanie zdrowia.
6) Inne dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje).
7) Kserokopia dowodu osobistego.
8) Zaświadczenie o zatrudnieniu - w przypadku trwania stosunku pracy.
Dokumenty wymienione w pkt. 1- 2 powinny być opatrzone podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w materiałach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r., o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r., o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach, opatrzonych dopiskiem: „Konkurs na stanowisko ds. obsługi sekretariatu”, w Urzędzie Gminy Damnica przy ulicy Górnej 1 (sekretariat), w terminie do dnia 15 stycznia 2009r., do godz. 1530.
Dokumenty, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Damnica.
Wytworzył:
Andżelika Harmacińska
Udostępnił:
Jarosiewicz Bartosz
(2009-01-06 15:31:49)
Ostatnio
zmodyfikował:
Jarosiewicz Bartosz
(2009-01-06 15:32:15)