UCHWAŁA NR XXXV/251/09 z dnia 29 kwietnia 2009r. w sprawie przyjęcia Regulaminu korzystania z gminnego stadionu sportowego w Damnicy
UCHWAŁA NR XXXV/251/09
Rady Gminy Damnica
z dnia 29 kwietnia 2009r.
w sprawie przyjęcia Regulaminu korzystania z gminnego stadionu sportowego
w Damnicy
Na podstawie art.40 ust. 2 pkt 4, art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U z 2001r. Nr 142, poz. 1591; zmiany z 2002r. Dz.U. Nr 23, poz. 220; Nr 62, poz.558; Nr 113, poz. 984; z 2003r. Dz.U. Nr 80, poz. 717; Nr 162, poz.1568; Nr 214, poz. 1806; z 2004r. Dz.U. Nr 102, poz. 1055; Nr 116, poz. 1203; Nr 153, poz. 1271; Nr 214, poz. 1806; z 2005r. Dz.U. Nr 172, poz. 1441; z 2006r. Dz.U.Nr 17, poz. 128; Nr 175, poz. 1457; Nr 181, poz. 1337; z 2007r. Nr 48, poz.327; Nr 138, poz. 974; Nr 173, poz. 1218; z 2008r. Nr 180, poz. 1111; Nr 223, poz. 1458) Rada Gminy Damnica
uchwala, co następuje:
§ 1.
Przyjmuje się Regulamin korzystania z gminnego stadionu sportowego w Damnicy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej uchwały.
§ 2.
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Damnica.
§ 3.
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty jej opublikowania wraz z załącznikiem w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego.
Przewodniczący
Rady Gminy Damnica
Zdzisław Kwaśniewski
Załącznik nr 1
do Uchwały nr XXXV/251/09
Rady Gminy Damnica
z dnia 29 kwietnia 2009r.
do Uchwały nr XXXV/251/09
Rady Gminy Damnica
z dnia 29 kwietnia 2009r.
REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STADIONU SPORTOWEGO W DAMNICY
I. PRZEPISY PORZĄDKOWE
Na terenie obiektu zakazuje się:
1. Wnoszenia i spożywania napojów alkoholowych oraz środków odurzających.
2. Przebywania w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających.
3. Palenia papierosów, tytoniu, itp.
4. Wnoszenia napojów w opakowaniach szklanych.
5. Wnoszenia niebezpiecznych urządzeń, środków pirotechnicznych i wybuchowych.
6. Wprowadzania psów lub innych zwierząt.
7. Wchodzenia lub przechodzenia przez budowle i urządzenia nie przeznaczone do powszechnego użytku, a szczególnie płoty, drzewa, ogrodzenia boisk, dachy, wszelkiego rodzaju maszty i konstrukcje.
8. Rzucania wszelkimi przedmiotami.
9. Używania wulgarnego i obraźliwego słownictwa.
10. Rozniecania ognia i używania fajerwerków i innych materiałów pirotechnicznych.
11. Sprzedawania towarów i przeprowadzania zbiórek pieniężnych bez zgody Wójta Gminy.
12. Pisania na budowlach oraz oklejania ich plakatami.
13. Zaśmiecania.
14. Zakłócania spokoju i porządku.
II. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SZKODY MATERIALNE I NIEPRZESTRZEGANIE REGULAMINU
1. Za uszkodzenie obiektu lub zniszczenie urządzenia sportowego
odpowiedzialność materialną ponosi osoba fizyczna winna spowodowania szkody, osoba prowadząca zajęcia lub organizacja, czy instytucja, która wynajmowała obiekt.
2. Osoby lub instytucje nie stosujące się do niniejszego regulaminu zostaną pozbawione prawa do korzystania z obiektu.
3. Gmina zastrzega sobie prawo usunięcia z terenu obiektu przez służby porządkowe każdej osoby nie stosującej się do powyższego regulaminu lub której obecność jest lub mogłaby z ważnych powodów być interpretowana jako źródło zagrożenia innych osób.
4. Za ewentualne wypadki i szkody poniesione przez ćwiczących odpowiedzialność ponoszą trenerzy – opiekunowie grup oraz nauczyciele.
5. Za wypadki wynikłe z nieprzestrzegania regulaminu oraz niewłaściwe użytkowanie urządzeń, Gmina nie ponosi odpowiedzialności prawnej i materialnej.
III. OBOWIĄZKI KORZYSTAJĄCYCH Z OBIEKTU
1. Każdy korzystający z obiektu jest zobowiązany do:
a) zapoznania się z niniejszym regulaminem i przestrzegania jego zasad,
b) podporządkowywania się poleceniom osoby prowadzącej zajęcia, służb porządkowych lub pracownika zatrudnionego na obiekcie,
c) utrzymania czystości, ładu i porządku na terenie obiektu,
d) korzystania ze sprzętu sportowego i wyposażenia obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem.
2. Obiekt przeznaczony jest do organizowania zawodów, zajęć, imprez: sportowych, rekreacyjnych, kulturalnych i oświatowych.
3. Na obiekcie mogą być organizowane imprezy masowe na zasadach określonych w ustawie o bezpieczeństwie imprez masowych.
4. Organizowanie jakichkolwiek zgromadzeń oraz imprez wymaga zgody Wójta Gminy.
5. Za bezpieczeństwo i porządek podczas imprezy odbywającej się na obiekcie odpowiada jej organizator.
IV. PRZEPISY KOŃCOWE
Na czas imprezy masowej odbywającej się na obiekcie obowiązuje dodatkowo odrębny regulamin porządkowy sporządzony przez organizatora danej imprezy.
Zarządzający obiektem może kontrolować wszystkie zajęcia, a w razie stwierdzenia uchybień zakazać dalszego korzystania z obiektu.
Za rzeczy wartościowe pozostawione na obiekcie zarządzający nie ponosi żadnej odpowiedzialności. Na obiekcie nie prowadzi się depozytu. O wszelkich aktach wandalizmu lub innych niebezpiecznych zdarzeniach mających miejsce na terenie obiektu należy poinformować: Urząd Gminy w Damnicy, Policję.
Wójt Gminy Damnica
Wytworzył:
Ludmiła Wiczkowska
Udostępnił:
Jarosiewicz Bartosz
(2009-05-07 09:28:15)
Ostatnio
zmodyfikował:
Jarosiewicz Bartosz
(2009-05-07 09:30:23)