Uchwała Nr IV/9/10 z dnia 30 grudnia 2010 roku w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Damnica na lata 2011 ? 2029.
Uchwała Nr IV/9/10
Rady Gminy Damnica
z dnia 30 grudnia 2010 roku
w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Damnica na lata 2011 – 2029.
Na podstawie, art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz art. art. 226, 227, 228, 229, 230 ust. 1 i 6 i art. 231 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 ze zm.) w związku z przepisem art. 121 ust. 8 oraz art. 122 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1241 ze zm.)
Rada Gminy Damnica
uchwala, co następuje:
§ 1
Uchwala się Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Damnica na lata 2011 – 2029, obejmującą:
1) przepływy finansowe związane z realizacją Wieloletniej Prognozy Finansowej zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej uchwały.
2) objaśnienia przyjętych wartości stanowiące załącznik Nr 2 do niniejszej uchwały.
§ 2
Ustala się przedsięwzięcia wieloletnie, w tym:
1) podsumowanie wszystkich przedsięwzięć zgodnie załącznikiem Nr 3 do niniejszej uchwały;
2) wykaz przedsięwzięć związanych z programami realizowanymi z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 ufp zgodnie załącznikiem Nr 3a do niniejszej uchwały;
3) wykaz przedsięwzięć, które będą realizowane, a nie są zaliczone do przedsięwzięć realizowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 ufp oraz nie są realizowane na podstawie umów o partnerstwie publiczno-prywatnym, zgodnie załącznikiem Nr 3b do niniejszej uchwały;
§ 3
1) Upoważnia się Wójta do zaciągania zobowiązań związanych z realizacją przedsięwzięć, o których mowa w § 2;
2) Upoważnia się Wójta do przekazania uprawnień do zaciągania zobowiązań, o których mowa w ust. 1 kierownikom jednostek organizacyjnych Gminy.
§ 4
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Damnica.
§ 5
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący
Rady Gminy Damnica
Włodzimierz Kisiel
Załącznik Nr 2
do Uchwały Nr IV/9/10
Rady Gminy Damnica
z dnia 30 grudnia 2010r.
Objaśnienia przyjętych wartości
Założenia ogólne
Punktem wyjścia dla prognoz były dane dotyczące wykonania budżetów lat 2007-2009, planowanego wykonania budżetu roku 2010 wg stanu na koniec III kwartału oraz projektu budżetu na rok 2011.
Do sporządzenia prognoz poszczególnych pozycji dla dochodów bieżących i wydatków bieżących na lata 2012-2014 (bez kosztów obsługi długu) posłużono się oficjalną prognozą wskaźników makroekonomicznych, zatwierdzoną przez Radę Ministrów. Poniższa tabela przedstawia jej najważniejsze wartości:
|
2012
|
2013
|
2014
|
inflacja
|
2,5%
|
2,5%
|
2,5%
|
wzrost PKB
|
4,8%
|
4,1%
|
4,0%
|
Ze względu na niezbędną w procesie prognozowania ostrożność, na lata 2015-2029 poszczególne pozycje dochodów bieżących i wydatków bieżących (bez kosztów obsługi długu) przyjmują stałą wartość na poziomie 2014 roku.
Źródła pokrycia deficytu lub cele przeznaczenia nadwyżki
W celu zbilansowania zaplanowanych inwestycji wynikających z planu wieloletnich przedsięwzięć (patrz załącznik Nr 3), w latach 2012-2015 zaplanowano zaciągnięcie zobowiązań w łącznej kwocie 8.650.000 zł, których spłatę zaplanowano na lata 2016-2029.
Z prognoz na lata 2012-2029 wynika, iż każdy rok będzie się kończył globalną nadwyżką (patrz pozycja 12 z załącznika Nr 1). Wielkości te stanowią swoistą rezerwę, która jest niezbędna ze względu na bezpieczeństwo prognoz. W rzeczywistości środki te będą mogły być wykorzystane np. na inwestycje jednoroczne lub nieprzewidziane wydatki bieżące.
Założenia do prognoz dochodów bieżących
Dochody budżetowe bieżące podzielono wg źródeł i przyjęto dla nich następujące założenia:
1. Dla pozycji:
Ø Podatek rolny oraz leśny
Ø Podatek od nieruchomości
Ø Podatek od środków transportowych
Ø Odsetki karne (należności)
Ø Zezwolenia na sprzedaż alkoholu
Ø Wpływy z usług
Ø Dzierżawa, najem, czynsz, leasing
Przyjęto wzrost o 100% prognozowanej inflacji.
2. Dla pozycji:
Ø Subwencja oświatowa
Przyjęto wzrost o 80% prognozowanej inflacji.
3. Dla pozycji:
Ø Dotacje celowe z budżetu państwa na zadania zlecone i powierzone
Ø Dotacje celowe z budżetu państwa na zadania własne
Przyjęto wzrost o 50% prognozowanej inflacji.
Dodatkowo w pozycji „Dotacje celowe z budżetu państwa na zadania zlecone i powierzone” uwzględniono refundację poniesionych/planowanych do poniesienia wydatków inwestycyjnych związanych z realizacją przedsięwzięć ujętych w załącznikach 3a i 3b w następujących kwotach (w zł):
2013
|
2014
|
2015
|
2016
|
3 063 082
|
330 606
|
330 606
|
165 452
|
4. Dla pozycji:
Ø Podatek dochodowy od osób fizycznych
Przyjęto wzrost o 100% prognozowanego wzrostu PKB.
5. Dla pozycji:
Ø Podatek dochodowy od osób prawnych
Przyjęto wzrost o 75% prognozowanego wzrostu PKB.
6. Dla pozycji:
Ø Różne opłaty
Ø Podatek od spadków i darowizn
Ø Oplata skarbowa
Ø Podatek od czynności cywilnoprawnych
Ø Wpływy z opłat za zarząd i wieczyste użytkowanie nieruchomości
Ø Wpływy z opłaty targowej
Ø Odsetki od środków na rachunkach bankowych
Ø Inne dochody
Ustalono stały poziom dochodów na poziomie wartości z projektu budżetu na 2011 rok.
7. Dla pozycji:
Ø Subwencja wyrównawcza
Przyjęto wzrost dochodów o 1% rocznie do 2014 roku włącznie.
8. Dla pozycji:
Ø Wpływy z karty podatkowej
Przyjęto spadek dochodów o 5% rocznie do 2015 roku.
W efekcie dało to następujące prognozy:
Dochody bieżące:
|
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
2015
|
2016- 2020
|
Podatki i opłaty lokalne
|
2 731 986
|
2 795 694
|
2 860 997
|
2 927 935
|
2 927 913
|
2 927 913
|
Podatek od nieruchomości
|
1 215 696
|
1 246 088
|
1 277 241
|
1 309 172
|
1 309 172
|
1 309 172
|
Podatek od środków transportowych
|
40 352
|
41 361
|
42 395
|
43 455
|
43 455
|
43 455
|
Podatek rolny oraz leśny
|
1 203 213
|
1 233 293
|
1 264 126
|
1 295 729
|
1 295 729
|
1 295 729
|
Wpływy z opłaty targowej
|
320
|
320
|
320
|
320
|
320
|
320
|
Oplata skarbowa
|
19 000
|
19 000
|
19 000
|
19 000
|
19 000
|
19 000
|
Podatek od czynności cywilnoprawnych
|
79 980
|
79 980
|
79 980
|
79 980
|
79 980
|
79 980
|
Podatek od spadków i darowizn
|
13 000
|
13 000
|
13 000
|
13 000
|
13 000
|
13 000
|
Wpływy z karty podatkowej
|
500
|
475
|
451
|
429
|
407
|
407
|
Zezwolenia na sprzedaż alkoholu
|
79 000
|
80 975
|
82 999
|
85 074
|
85 074
|
85 074
|
Różne opłaty
|
41 850
|
41 850
|
41 850
|
41 850
|
41 850
|
41 850
|
Odsetki karne (należności)
|
11 075
|
11 352
|
11 636
|
11 927
|
11 927
|
11 927
|
Wpływy z opłat za zarząd i wieczyste użytkowanie nieruchomości
|
28 000
|
28 000
|
28 000
|
28 000
|
28 000
|
28 000
|
Udział w podatkach budżetu państwa
|
1 478 774
|
1 549 395
|
1 612 602
|
1 676 785
|
1 676 785
|
1 676 785
|
pod. doch. od osób fizycznych
|
1 448 774
|
1 518 315
|
1 580 566
|
1 643 789
|
1 643 789
|
1 643 789
|
pod. doch. od osób prawnych
|
30 000
|
31 080
|
32 036
|
32 997
|
32 997
|
32 997
|
Odsetki od środków na rachunkach bankowych
|
27 830
|
27 830
|
27 830
|
27 830
|
27 830
|
27 830
|
Pozostałe dochody
|
934 733
|
953 506
|
972 749
|
992 472
|
992 472
|
992 472
|
Wpływy z usług
|
723 225
|
741 306
|
759 838
|
778 834
|
778 834
|
778 834
|
Dzierżawa, najem, czynsz, leasing
|
27 700
|
28 393
|
29 102
|
29 830
|
29 830
|
29 830
|
Inne dochody
|
183 808
|
183 808
|
183 808
|
183 808
|
183 808
|
183 808
|
Subwencje z budżetu państwa
|
8 066 335
|
8 201 075
|
8 338 244
|
8 477 887
|
8 477 887
|
8 477 887
|
Subwencja oświatowa
|
5 407 650
|
5 515 803
|
5 626 119
|
5 738 641
|
5 738 641
|
5 738 641
|
Subwencja wyrównawcza
|
2 658 685
|
2 685 272
|
2 712 125
|
2 739 246
|
2 739 246
|
2 739 246
|
Dotacje celowe z budżetu państwa
|
5 056 276
|
5 119 479
|
8 246 555
|
5 578 872
|
5 578 872
|
5 413 718
|
Zadania zlecone i powierzone
|
4 429 876
|
4 485 249
|
7 604 397
|
4 928 688
|
4 928 688
|
4 763 534
|
Zadania własne
|
626 400
|
634 230
|
642 158
|
650 185
|
650 185
|
650 185
|
Założenia do prognoz dochodów majątkowych
Dla pozycji:
Ø Wpływy z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego (os. fizycznych) w prawo własności
Założono stały poziom dochodów na poziomie wartości z projektu budżetu na 2011 rok.
Wartości dla pozycji:
Ø Sprzedaż majątku
Wynikają z założeń opartych na fakcie, iż Gmina posiada atrakcyjne tereny, które przeznaczone są w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną.
Wartości dla pozycji:
Ø Dotacje i śr. pozabudżetowe na zadania inwestycyjne
Są pochodnymi planów inwestycyjnych (Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, patrz załącznik 3b).
Założenia do prognoz wydatków bieżących (bez obsługi długu)
Wydatki bieżące podzielono wg działów i w ramach każdego działu wyodrębniono wydatki na wynagrodzenia i pochodne oraz wydatki rzeczowe. Przyjęto dla nich następujące założenia:
010
|
Rolnictwo i łowiectwo
|
|
Rzeczowe - wzrost o 50% inflacji
|
400
|
Wytwarzanie i zaopatrywanie w energię elektryczną, gaz i wodę
|
|
Rzeczowe - wzrost o 100% inflacji
|
|
Wynagrodzenia i pochodne - wzrost o 100% inflacji
|
600
|
Transport i łączność
|
|
Rzeczowe – utrzymanie wydatków na poziomie 2011 roku
|
700
|
Gospodarka mieszkaniowa
|
|
Rzeczowe – utrzymanie wydatków na poziomie 2011 roku
|
|
Wynagrodzenia i pochodne – utrzymanie wydatków na poziomie 2011 roku
|
710
|
Działalność usługowa
|
|
Rzeczowe – utrzymanie wydatków na poziomie 2011 roku
|
750
|
Administracja publiczna
|
|
Rzeczowe - utrzymanie wydatków na poziomie 2011 roku
|
|
Wynagrodzenia i pochodne - wzrost o 100% inflacji
|
751
|
Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa
|
|
Wynagrodzenia i pochodne - wzrost o 50% inflacji
|
754
|
Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa
|
|
Rzeczowe – utrzymanie wydatków na poziomie 2011 roku
|
|
Wynagrodzenia i pochodne – utrzymanie wydatków na poziomie 2011 roku
|
756
|
Dochody od osób prawnych
|
|
Rzeczowe - wzrost o 100% inflacji
|
757
|
Obsługa długu publicznego
|
|
Koszty finansowe – po 2011 roku nie założono żadnych wydatków z tego tytułu
|
758
|
Różne rozliczenia
|
|
Rzeczowe – założono rezerwę w wysokości 250.000 zł w każdym roku w całym okresie analizy okresie (tj. na poziomie 2011 roku)
|
801
|
Oświata i wychowanie
|
|
Rzeczowe - utrzymanie wydatków na poziomie 2011 roku
|
|
Wynagrodzenia i pochodne - wzrost o 100% inflacji
|
851
|
Ochrona zdrowia
|
|
Rzeczowe - założono identyczny wzrost jak w przypadku dochodów z tyt. zezwoleń na sprzedaż alkoholu (100% inflacji)
|
|
Wynagrodzenia i pochodne - założono identyczny wzrost jak w przypadku dochodów z tyt. zezwoleń na sprzedaż alkoholu (100% inflacji)
|
852
|
Pomoc społeczna
|
|
Rzeczowe - wzrost o 50% inflacji, analogicznie jak w przypadku dotacji z budżetu państwa
|
|
Wynagrodzenia i pochodne - wzrost o 100% inflacji
|
854
|
Edukacyjna opieka wychowawcza
|
|
Rzeczowe - utrzymanie wydatków na poziomie 2011 roku
|
|
Wynagrodzenia i pochodne - wzrost o 100% inflacji
|
900
|
Gospodarka komunalna i ochrona środowiska
|
|
Rzeczowe - utrzymanie wydatków na poziomie 2011 roku
|
|
Wynagrodzenia i pochodne - wzrost o 100% inflacji
|
921
|
Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego
|
|
Rzeczowe - utrzymanie wydatków na poziomie 2011 roku
|
926
|
Kultura fizyczna i sport
|
|
Rzeczowe – utrzymanie wydatków na poziomie 2011 roku
|
|
Wynagrodzenia i pochodne – utrzymanie wydatków na poziomie 2011 roku
|
W efekcie powstały następujące prognozy:
Wydatki bieżące:
|
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
2015
|
2016 - 2020
|
|
010
|
Rolnictwo i łowiectwo
|
||||||
|
Rzeczowe
|
25 405
|
25 723
|
26 044
|
26 370
|
26 370
|
26 370
|
400
|
Wytwarzanie i zaopatrywanie w energię elektryczną, gaz i wodę
|
||||||
|
Rzeczowe
|
243 352
|
249 436
|
255 672
|
262 063
|
262 063
|
262 063
|
|
Wynagrodzenia i pochodne
|
67 448
|
69 134
|
70 863
|
72 634
|
72 634
|
72 634
|
600
|
Transport i łączność
|
||||||
|
Rzeczowe
|
63 289
|
63 289
|
63 289
|
63 289
|
63 289
|
63 289
|
700
|
Gospodarka mieszkaniowa
|
||||||
|
Rzeczowe
|
55 200
|
55 200
|
55 200
|
55 200
|
55 200
|
55 200
|
|
Wynagrodzenia i pochodne
|
4 250
|
4 250
|
4 250
|
4 250
|
4 250
|
4 250
|
710
|
Działalność usługowa
|
||||||
|
Rzeczowe
|
27 200
|
27 200
|
27 200
|
27 200
|
27 200
|
27 200
|
750
|
Administracja publiczna
|
||||||
|
Rzeczowe
|
434 800
|
434 800
|
434 800
|
434 800
|
434 800
|
434 800
|
|
Wynagrodzenia i pochodne
|
1 417 341
|
1 452 775
|
1 489 094
|
1 526 321
|
1 526 321
|
1 526 321
|
751
|
Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa
|
||||||
|
Wynagrodzenia i pochodne
|
994
|
1 006
|
1 019
|
1 032
|
1 032
|
1 032
|
754
|
Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa
|
||||||
|
Rzeczowe
|
42 750
|
42 750
|
42 750
|
42 750
|
42 750
|
42 750
|
|
Wynagrodzenia i pochodne
|
11 760
|
11 760
|
11 760
|
11 760
|
11 760
|
11 760
|
756
|
Dochody od osób prawnych
|
||||||
|
Rzeczowe
|
6 000
|
6 150
|
6 304
|
6 461
|
6 461
|
6 461
|
758
|
Różne rozliczenia
|
||||||
|
Rzeczowe
|
250 000
|
250 000
|
250 000
|
250 000
|
250 000
|
250 000
|
801
|
Oświata i wychowanie
|
||||||
|
Rzeczowe
|
1 573 393
|
1 573 393
|
1 573 393
|
1 573 393
|
1 573 393
|
1 573 393
|
|
Wynagrodzenia i pochodne
|
6 066 743
|
6 218 412
|
6 373 872
|
6 533 219
|
6 533 219
|
6 533 219
|
851
|
Ochrona zdrowia
|
||||||
|
Rzeczowe
|
61 500
|
63 038
|
64 613
|
66 229
|
66 229
|
66 229
|
|
Wynagrodzenia i pochodne
|
17 500
|
17 938
|
18 386
|
18 846
|
18 846
|
18 846
|
852
|
Pomoc społeczna
|
||||||
|
Rzeczowe
|
3 857 531
|
3 905 750
|
3 954 572
|
4 004 004
|
4 004 004
|
4 004 004
|
|
Wynagrodzenia i pochodne
|
564 452
|
578 563
|
593 027
|
607 853
|
607 853
|
607 853
|
853
|
Opieka społeczna/Pozostałe zadania w zakresie polityki społecznej
|
||||||
|
Rzeczowe
|
24 862
|
24 862
|
24 862
|
24 862
|
24 862
|
24 862
|
854
|
Edukacyjna opieka wychowawcza
|
||||||
|
Rzeczowe
|
54 384
|
54 384
|
54 384
|
54 384
|
54 384
|
54 384
|
|
Wynagrodzenia i pochodne
|
15 500
|
15 888
|
16 285
|
16 692
|
16 692
|
16 692
|
900
|
Gospodarka komunalna i ochrona środowiska
|
||||||
|
Rzeczowe
|
868 351
|
868 351
|
868 351
|
868 351
|
868 351
|
868 351
|
|
Wynagrodzenia i pochodne
|
501 263
|
513 795
|
526 639
|
539 805
|
539 805
|
539 805
|
921
|
Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego
|
||||||
|
Rzeczowe
|
409 321
|
409 321
|
409 321
|
409 321
|
409 321
|
409 321
|
926
|
Kultura fizyczna i sport
|
||||||
|
Rzeczowe
|
197 039
|
197 039
|
197 039
|
197 039
|
197 039
|
197 039
|
|
Wynagrodzenia i pochodne
|
8 900
|
8 900
|
8 900
|
8 900
|
8 900
|
8 900
|
Założenia do wydatków na funkcjonowanie organów JST
Przyjęto tutaj wydatki z rozdziałów 75022 oraz 75023.
Założenia do wydatków na wynagrodzenia i składki od nich naliczane
Przyjęto tutaj paragrafy od 401 do 413 oraz 417.
Objaśnienia do prognozy spłaty zadłużenia
Prognozę spłaty zadłużenia przedstawia poniższe tabele:
Zobowiązania z tytułu kredytów/pożyczek/obligacji zaliczane do wskaźników zadłużenia:
|
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
2015
|
2016
|
2017
|
2018
|
2019
|
2020
|
Transze
|
3 863 024
|
6 300 000
|
1 150 000
|
900 000
|
300 000
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Odsetki
|
200 000
|
313 949
|
635 659
|
625 039
|
599 597
|
566 816
|
534 509
|
504953
|
474 558
|
442 048
|
Raty kapitałowe
|
915 962
|
1 512 702
|
1 165 988
|
1 165 403
|
977 142
|
711 546
|
611 543
|
611543
|
636 302
|
686 302
|
Stan zadłużenia na koniec roku
|
7 214 777
|
12 002 075
|
11 986 087
|
11 720 684
|
11 043 542
|
10 331 996
|
9 720 453
|
9108910
|
8 472 608
|
7 786 306
|
|
2021
|
2022
|
2023
|
2024
|
2025
|
2026
|
2027
|
2028
|
2029
|
Transze
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Odsetki
|
408 166
|
371 250
|
330000
|
286 000
|
239250
|
189 750
|
140 250
|
88 000
|
30 250
|
Raty kapitałowe
|
686 306
|
700 000
|
800000
|
800 000
|
900000
|
900 000
|
900 000
|
1 000 000
|
1 100 000
|
Stan zadłużenia na koniec roku
|
7 100 000
|
6 400 000
|
5600000
|
4 800 000
|
3900000
|
3 000 000
|
2 100 000
|
1 100 000
|
0
|
Zobowiązania z tytułu kredytów/pożyczek/obligacji nie zaliczane do wskaźników zadłużenia. Odsetki od tych zobowiązań uwzględniono przy obliczaniu wskaźnika, dlatego znajdują się w tabelach powyżej
|
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
2015
|
Transze
|
540 580
|
1 187 266
|
0
|
0
|
0
|
Odsetki
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Raty kapitałowe
|
918 325
|
132 923
|
1 860 769
|
132 948
|
114 772
|
Stan zadłużenia na koniec roku
|
1 054 146
|
2 108 489
|
247 720
|
114 772
|
0
|
Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr IV/9/10
Rady Gminy Damnica z dnia 30 grudnia 2010r.
Podsumowanie wszystkich przedsięwzięć
Nazwa przedsięwzięcia i cel
|
Łączne nakłady finansowe
|
Limity wydatków w poszczególnych latach
|
Limit zobowiązań
|
||||||||
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
2015
|
2016
|
2017
|
2018
|
2019
|
|||
Przedsięwzięcia ogółem, w tym:
|
19 334 560
|
4 294 656
|
8 133 221
|
3 374 473
|
1 213 000
|
499 000
|
0
|
0
|
0
|
0
|
17 514 350
|
wydatki bieżące
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
wydatki majątkowe
|
19 334 560
|
4 294 656
|
8 133 221
|
3 374 473
|
1 213 000
|
499 000
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
1.Programy, projekty lub zadania (razem}:
|
19 334 560
|
4 294 656
|
8 133 221
|
3 374 473
|
1 213 000
|
499 000
|
0
|
0
|
0
|
0
|
17 514 350
|
wydatki bieżące (razem)
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
wydatki majątkowe (razem)
|
19 334 560
|
4 294 656
|
8 133 221
|
3 374 473
|
1 213 000
|
499 000
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
a. programy, projekty lub zadania związane z programami realizowanymi z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 nufp razem (UE)
|
11 971 794
|
3 200 811
|
4 819 912
|
1 000 000
|
1 000 000
|
499 000
|
0
|
0
|
0
|
0
|
10 519 723
|
wydatki bieżące
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
wydatki majątkowe
|
11 971 794
|
3 200 811
|
4 819 912
|
1 000 000
|
1 000 000
|
499 000
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
b. programy, projekty lub zadania związane z umowami partnerstwa publiczno-prywatnego razem (UPPP)
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
wydatki bieżące
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
wydatki majątkowe
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
c. projekty lub zadania pozostałe inne niż wymienione w lit.a i b razem (Programy pozostałe)
|
7 362 766
|
1 093 845
|
3 313 309
|
2 374 473
|
213 000
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
6 994 627
|
wydatki bieżące
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
wydatki majątkowe
|
7 362 766
|
1 093 845
|
3 313 309
|
2 374 473
|
213 000
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
2. Umowy, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania jednostki i których płatność przypada w okresie dłuższym niż rok razem (Umowy przekr. rok)
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
wydatki bieżące
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
wydatki majątkowe
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
3. Gwarancje i poręczenia udzielane przez jednostkę samorządu terytorialnego razem (Gwarancje i poręczenia)
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
niepodlegające wyłączeniu ze wskaźnika
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
podlegające wyłączeniu ze wskaźnika
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
Załącznik Nr 3a
do Uchwały Nr IV/9/10
Rady Gminy Damnica
z dnia 30 grudnia 2010r.
Wykaz przedsięwzięć związanych z programami realizowanymi z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 ufp
LP
|
Nazwa przedsięwzięcia i cel
|
Rozdział klasyfikacji wydatków
|
Jednostka odpowiedzialna lub koordynująca
|
Okres realizacji
|
Łączne nakłady finansowe
|
Źródła finansowania
|
Nakłady poniesione dotychczas
|
Limity wydatków w poszczególnych latach
|
Limit zobowiązań
|
||||||||
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
2015
|
2016
|
2017
|
2018
|
2019
|
|||||||||
1
|
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Domaradz, Stara Dąbrowa
|
01010
|
Gmina Damnica
|
2005
|
bieżące
|
środ. włas. bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 502 873
|
0
|
środ. włas. maj.
|
537 131
|
939 445
|
836 706
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
bud. państ. bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
majątkowe
|
bud. państ. maj.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
4 825 406
|
środ. UE bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
2012
|
środ. UE maj.
|
785 402
|
540 580
|
1 186 142
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Ogółem
|
środ. inne bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
4 825 406
|
środ. inne maj.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
łącznie bieżące
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|||||||
łącznie majątkowe
|
1 322 533
|
1 480 025
|
2 022 848
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|||||||
2
|
Kompleksowe ujęcie gospodarki wodno – ściekowej w gminie Damnica
|
01010
|
Gmina Damnica
|
2010
|
bieżące
|
środ. włas. bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 499 000
|
0
|
środ. włas. maj.
|
1 000
|
669 394
|
669 394
|
669 394
|
669 394
|
333 548
|
|
|
|
|
||||||
bud. państ. bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
majątkowe
|
bud. państ. maj.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
4 500 000
|
środ. UE bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
2015
|
środ. UE maj.
|
|
330 606
|
330 606
|
330 606
|
330 606
|
165 452
|
|
|
|
|
||||||
Ogółem
|
środ. inne bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
4 500 000
|
środ. inne maj.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
łącznie bieżące
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|||||||
łącznie majątkowe
|
1 000
|
1 000 000
|
1 000 000
|
1 000 000
|
1 000 000
|
499 000
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|||||||
3
|
Przebudowa, rozbudowa i zagospodarowanie stadionu sportowego w Damnicy – Urządzenia Sportowe
|
92601
|
Gmina Damnica
|
2007
|
bieżące
|
środ. włas. bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 351 939
|
0
|
środ. włas. maj.
|
74 992
|
549
|
183 412
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
bud. państ. bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
majątkowe
|
bud. państ. maj.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
1 426 931
|
środ. UE bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
2012
|
środ. UE maj.
|
|
3 111
|
1 164 867
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Ogółem
|
środ. inne bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
1 426 931
|
środ. inne maj.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
łącznie bieżące
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|||||||
łącznie majątkowe
|
74 992
|
3 660
|
1 348 279
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|||||||
4
|
Budowa Ośrodka Zdrowia w Damnie
|
70005
|
Gmina Damnica
|
2009
|
bieżące
|
środ. włas. bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
886 310
|
0
|
środ. włas. maj.
|
9 003
|
65 629
|
67 318
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
bud. państ. bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
majątkowe
|
bud. państ. maj.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
915 996
|
środ. UE bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
2012
|
środ. UE maj.
|
20 683
|
371 896
|
381 467
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Ogółem
|
środ. inne bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
915 996
|
środ. inne maj.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
łącznie bieżące
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|||||||
łącznie majątkowe
|
29 686
|
437 525
|
448 785
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|||||||
5
|
Przebudowa Ośrodka Zdrowia w Starej Dąbrowie wraz z zakupem wyposażenia
|
70005
|
Gmina Damnica
|
2008
|
bieżące
|
środ. włas. bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
279 601
|
0
|
środ. włas. maj.
|
23 860
|
108 240
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
bud. państ. bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
majątkowe
|
bud. państ. maj.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
303 461
|
środ. UE bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
2011
|
środ. UE maj.
|
|
171 361
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Ogółem
|
środ. inne bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
303 461
|
środ. inne maj.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
łącznie bieżące
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|||||||
łącznie majątkowe
|
23 860
|
279 601
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Załącznik Nr 3b
do Uchwały Nr IV/9/10
Rady Gminy Damnica
z dnia 30 grudnia 2010r.
Wykaz przedsięwzięć, które będą realizowane, a nie są zaliczone do przedsięwzięć realizowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 ufp oraz nie są realizowane na podstawie umów o partnerstwie publiczno-prywatnym
LP.
|
Nazwa przedsięwzięcia i cel
|
Rozdział klasyfikacji wydatków
|
Jednostka odpowiedzialna lub koordynująca
|
Okres realizacji
|
Łączne nakłady finansowe
|
Źródła finansowania
|
Nakłady poniesione dotychczas
|
Limity wydatków w poszczególnych latach
|
Limit zobowiązań
|
||||||||
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
2015
|
2016
|
2017
|
2018
|
2019
|
|||||||||
1
|
Adaptacja i modernizacja obiektów po SDOO w Karżniczce na biura, magazyny dla ZGK i socjalne lokale mieszkalne z pomieszczeniami gospodarczymi
|
70005
|
Gmina Damnica
|
2011
|
bieżące
|
środa. was. bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 770 000
|
0
|
środa. włas. maj.
|
|
10 000
|
393 200
|
531 000
|
127 800
|
|
|
|
|
|
||||||
bud. państ. bież.
|
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
|
|||||||
majątkowe
|
bud. państ. maj.
|
|
|
268 000
|
354 000
|
85 200
|
|
|
|
|
|
||||||
2013
|
1 770 000
|
środ. inne bież.
|
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
|
|||||
środ. inne maj.
|
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
|
|||||||
Ogółem
|
łącznie bieżące
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
||||||
1 770 000
|
łącznie majątkowe
|
0
|
10 000
|
662 000
|
885 000
|
213 000
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
||||||
2
|
Pomoc finansowa na przebudowę drogi powiatowej Nr 1140G Bobrowniki Stara Dąbrowa
|
600
|
Starostwo Powiatowe w Słupsku
|
2011
|
bieżące
|
środ. włas. bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
300 000
|
0
|
środ. włas. maj.
|
|
300 000
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
bud. państ. bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
majątkowe
|
bud. państ. maj.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
2011
|
300 000
|
środ. inne bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
środ. inne maj.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Ogółem
|
łącznie bieżące
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
||||||
300 000
|
łącznie majątkowe
|
0
|
300 000
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
||||||
3
|
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej
|
70005
|
Gmina Damnica
|
2010
|
bieżące
|
środ. włas. bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 532 650
|
0
|
środ. włas. maj.
|
27 694
|
30 224
|
1 400 000
|
1 042 631
|
|
|
|
|
|
|
||||||
bud. państ. bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
majątkowe
|
bud. państ. maj.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
2013
|
3 560 344
|
środ. inne bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
środ. inne maj.
|
|
12 953
|
600 000
|
446 842
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Ogółem
|
łącznie bieżące
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
||||||
3 560 344
|
łącznie majątkowe
|
27 694
|
43 177
|
2 000 000
|
1 489 473
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
||||||
4
|
Przebudowa drogi gminnej w Zagórzycy
|
60016
|
Gmina Damnica
|
2009
|
bieżące
|
środ. włas. bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 151 309
|
0
|
środ. włas. maj.
|
17 080
|
250 000
|
325 655
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
bud. państ. bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
majątkowe
|
bud. państ. maj.
|
|
250 000
|
325 654
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
2012
|
1 168 389
|
środ. inne bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
środ. inne maj.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Ogółem
|
łącznie bieżące
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
||||||
1 168 389
|
łącznie majątkowe
|
17 080
|
500 000
|
651 309
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
||||||
5
|
Pomoc finansowa na przebudowę drogi powiatowej Nr 1141G Łebień – Strzyżyno
|
60014
|
Starostwo Powiatowe w Słupsku
|
2010
|
bieżące
|
środ. włas. bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
154 033
|
0
|
środ. włas. maj.
|
300 000
|
154 033
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
bud. państ. bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
majątkowe
|
bud. państ. maj.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
2011
|
454 033
|
środ. inne bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
środ. inne maj.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Ogółem
|
łącznie bieżące
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
||||||
454 033
|
łącznie majątkowe
|
300 000
|
154 033
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
||||||
6
|
Budowa świetlicy w miejscowości Damno
|
70005
|
Gmina Damnica
|
2010
|
bieżące
|
środ. włas. bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
86 635
|
0
|
środ. włas. maj.
|
23 365
|
86 635
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
bud. państ. bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
majątkowe
|
bud. państ. maj.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
2011
|
110 000
|
środ. inne bież.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
środ. inne maj.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Ogółem
|
łącznie bieżące
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
||||||
110 000
|
łącznie majątkowe
|
23 365
|
86 635
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Wytworzył:
Dorota Bałukonis
Udostępnił:
Jarosiewicz Bartosz
(2011-01-13 14:26:55)
Ostatnio
zmodyfikował:
Jarosiewicz Bartosz
(2011-01-13 14:30:11)