ZARZĄDZENIE NR 24/2013
WÓJTA GMINY DAMNICA
z dnia 01 marca 2013 roku
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 roku Nr 142 poz. 1591, z późn. zm.) oraz art.19 ust.2 i 3, art.20, art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (tekst jedn. z 2010 r. Dz. U. nr 113, poz. 759 z późn.zm.), zarządza się co następuje:
§1
Powołuje się Komisję Przetargową do przygotowywania i przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Adaptacja i modernizacja obiektu po SDOO w Karzniczce na lokale socjalne mieszkalne w Karzniczce” w składzie:
-
Paweł Lewandowski – Przewodniczący Komisji
-
Ludmiła Wiczkowska – Członek Komisji;
-
Joanna Jarominiak– Członek Komisji
-
Maria Boryła – Członek Komisji
§2
Do zadań Komisji Przetargowej w szczególności należy:
-
Przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
-
Przygotowanie projektu ogłoszenia, a po jego zatwierdzeniu opublikowanie .
-
Dokonanie oceny złożonych ofert :
-
sprawdzenie ofert pod względem merytorycznym i prawnym,
-
dokonanie oceny ofert zgodnie z zasadami i kryteriami określonymi w dokumentacji przetargowej,
-
dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty,
-
sporządzenie protokołu z przeprowadzonego przetargu i przedłożenie go do zatwierdzenia Wójtowi Gminy,
-
Udzielenie odpowiedzi oferentom, rozpatrzenie odwołań.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
inż. Grzegorz Jaworski