ZARZĄDZENIE NR 24/2013

WÓJTA GMINY DAMNICA

z dnia 01 marca 2013 roku

 

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

 

Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 roku Nr 142 poz. 1591, z późn. zm.) oraz art.19 ust.2 i 3, art.20, art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (tekst jedn. z 2010 r. Dz. U. nr 113, poz. 759 z późn.zm.), zarządza się co następuje:

 

§1

Powołuje się Komisję Przetargową do przygotowywania i przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Adaptacja i modernizacja obiektu po SDOO w Karzniczce na lokale socjalne mieszkalne w Karzniczce” w składzie:

 

 

  1. Paweł Lewandowski – Przewodniczący Komisji

  2. Ludmiła Wiczkowska – Członek Komisji;

  3. Joanna Jarominiak– Członek Komisji

  4. Maria Boryła – Członek Komisji

 

§2

Do zadań Komisji Przetargowej w szczególności należy:

  1. Przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

  2. Przygotowanie projektu ogłoszenia, a po jego zatwierdzeniu opublikowanie .

  3. Dokonanie oceny złożonych ofert :

  4. sprawdzenie ofert pod względem merytorycznym i prawnym,

  5. dokonanie oceny ofert zgodnie z zasadami i kryteriami określonymi w dokumentacji przetargowej,

  6. dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty,

  7. sporządzenie protokołu z przeprowadzonego przetargu i przedłożenie go do zatwierdzenia Wójtowi Gminy,

  8. Udzielenie odpowiedzi oferentom, rozpatrzenie odwołań.

 

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Wójt

inż. Grzegorz Jaworski

 

 

Wytworzył:
Paweł Lewandowski
Udostępnił:
Zagórowska Monika
(2013-03-12 14:51:21)
Ostatnio zmodyfikował:
Zagórowska Monika
(2013-03-12 14:52:32)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki