ZARZĄDZENIE NR 100/2013
WÓJTA GMINY DAMNICA
z dnia 04 października 2013 r.
w sprawie powierzenia Pani Elżbiecie Kołtun czynności likwidatora jednostki budżetowej pod nazwą Szkoła Podstawowa w Domaradzu.
Na podstawie art. 30, ust. 1 i 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz.U. z 2013r. poz. 594) w związku z realizacją uchwały Nr XXXII/229/13 Rady Gminy Damnica z dnia 11 kwietnia 2013r. w sprawie przekazania prowadzenia Szkoły Podstawowej w Domaradzu dla której organem prowadzącym jest Gmina Damnica osobie fizycznej.
§ 1. Z dniem 7 października 2013r. do dnia zakończenia czynności likwidacyjnych, nie dłużej niż do dnia 31 października 2013r., powierza się Pani Elżbiecie Kołtun – Dyrektorowi Szkoły Podstawowej w Domaradzu – realizację czynności związanych z likwidacją jednostki budżetowej pod nazwą Szkoła Podstawowa w Domaradzu, zwanej dalej Szkołą.
§ 2. 1. Do czynności związanych z likwidacją jednostki budżetowej należy w szczególności:
1) przeprowadzenie inwentaryzacji mienia Szkoły;
2) zamknięcie ksiąg rachunkowych oraz sporządzenie i przedstawienie do zatwierdzenia
bilansu, w terminie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 września 1994r.
o rachunkowości (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r. poz. 330 );
3) uregulowanie zobowiązań finansowych i ściągnięcie należności;
4) sporządzenie protokołów zdawczo-odbiorczych, wg stanu na dzień 31 października 2013r.,
mienia Szkoły oraz zobowiązań i należności;
5) rozliczenie funduszy celowych;
6) wyrejestrowanie jednostki budżetowej z (US, ZUS, GUS);
7) sporządzenie i przedłożenie Wójtowi Gminy Damnica sprawozdania z przeprowadzonego postępowania likwidacyjnego.
2. Szczegółowy harmonogram czynności likwidacyjnych zawiera załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3. Likwidację przeprowadza się przy pomocy pracowników Szkoły.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
inż. Grzegorz Jaworski