ZARZĄDZENIE NR 122/2014
WÓJTA GMINY DAMNICA
z dnia 10 września 2014 r.
w sprawie wyznaczenia koordynatora czynności kancelaryjnych i wskazania podstawowego sposobu dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw
w Urzędzie Gminy Damnica
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 594 z późn. zm.1)) oraz § 1 ust. 3, § 2 ust. 2 i 3 instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r., w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67)
zarządza się, co następuje:
§ 1. Podstawowym sposobem dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw w Urzędzie Gminy Damnica jest system tradycyjny, przy wykorzystaniu narzędzi informatycznych, w zakresie dopuszczonym instrukcją kancelaryjną.
§ 2. 1. Wyznacza się Panią Izabellę Tomala na koordynatora czynności kancelaryjnych w Urzędzie Gminy Damnica.
2. Zadaniem koordynatora czynności kancelaryjnych jest prowadzenie bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności, w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw.
§ 3. Traci moc zarządzenie Nr 43/2011 Wójta Gminy Damnica z dnia 13 kwietnia 2011 r., w sprawie wyznaczenia koordynatora czynności kancelaryjnych i wskazania podstawowego sposobu dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw w Urzędzie Gminy Damnica.
§ 4. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Damnica.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
inż. Grzegorz Jaworski
1) Zmiany tekstu jednolitego zostały ogłoszone w Dz. U. z: 2013 r.: poz. 645 i 1318; 2014 r.: poz. 379 i 1072.