ZARZĄDZENIE NR 83/2018
WÓJTA GMINY DAMNICA
z dnia 05 lipca 2018 roku
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 994 z późn. zm.[1] ) oraz art.19 ust.2 i 3, art.20, art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017.1579 j.t.)
zarządza się co następuje:
§1. Powołuje się Komisję Przetargową do przygotowywania i przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa oświetlenia gminnego – Damnica, Domaradz” w składzie:
- Paweł Lewandowski – Przewodniczący Komisji;
- Kalina Hewusz– Członek Komisji;
- Sabina Szcześniak– Członek Komisji,
- Beata Maruszewska - Członek Komisji.
§2. Do zadań Komisji Przetargowej w szczególności należy:
- Przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
- Przygotowanie projektu ogłoszenia, a po jego zatwierdzeniu opublikowanie .
- Dokonanie oceny złożonych ofert :
- sprawdzenie ofert pod względem merytorycznym i prawnym,
- dokonanie oceny ofert zgodnie z zasadami i kryteriami określonymi w dokumentacji przetargowej,
- dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty,
- sporządzenie protokołu z przeprowadzonego przetargu i przedłożenie go do zatwierdzenia Wójtowi Gminy,
Udzielenie odpowiedzi oferentom, rozpatrzenie odwołań
§3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Damnica
inż. Grzegorz Jaworski