ZARZĄDZENIE NR 107/2018
WÓJTA GMINY DAMNICA
z dnia 5 września 2018 r.
w sprawie wyznaczenia koordynatora czynności kancelaryjnych
i wskazania podstawowego sposobu dokumentowania przebiegu załatwiania
i rozstrzygania spraw w Urzędzie Gminy Damnica
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 994 z późn. zm.[1])) oraz § 1 ust. 3, § 2 ust. 2 i 3 instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r., w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.[2]))
zarządza się, co następuje:
§ 1. Podstawowym sposobem dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw w Urzędzie Gminy Damnica jest system tradycyjny, przy wykorzystaniu narzędzi informatycznych, w zakresie dopuszczonym instrukcją kancelaryjną.
§ 2. 1. Wyznacza się Panią Joannę Zdun na koordynatora czynności kancelaryjnych w Urzędzie Gminy Damnica.
2. Zadaniem koordynatora czynności kancelaryjnych jest prowadzenie bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności, w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw.
§ 3. Traci moc zarządzenie Nr 122/2014 Wójta Gminy Damnica z dnia 10 września 2014 r., w sprawie wyznaczenia koordynatora czynności kancelaryjnych i wskazania podstawowego sposobu dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw w Urzędzie Gminy Damnica.
§ 4. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Damnica.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
inż. Grzegorz Jaworski
[1]) Zmiany tekstu jednolitego zostały ogłoszone w Dz. U. z 2018 r. poz. 1000, poz. 1349, poz. 1432.
[2]) Zmiany tekstu jednolitego zostały ogłoszone w Dz. U. z 2011 r. Nr 27 poz. 140.