ZARZĄDZENIE NR 107a/2021 WÓJTA GMINY DAMNICA z dnia 14 września 2021 r. w sprawie zmiany załącznika nr 1 do „Instrukcji obiegu, kontroli i archiwizowania dokumentów finansowo-księgowych w Urzędzie G

ZARZĄDZENIE NR 107a/2021

WÓJTA GMINY DAMNICA

z dnia 14 września 2021 r.

 

w sprawie zmiany załącznika nr 1 do „Instrukcji obiegu, kontroli i archiwizowania dokumentów finansowo-księgowych w Urzędzie Gminy w Damnicy”

 

 

            Na podstawie art. 31 i art. 33 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: tekst jednolity: tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1372)  oraz „Instrukcji obiegu, kontroli i archiwizowania dokumentów finansowo-księgowych w Urzędzie Gminy w Damnicy” stanowiącej załącznik nr 8 do Zarządzenia Nr 85/2020 Wójta Gminy Damnica z dnia 16 czerwca 2020 r. w sprawie wprowadzenia dokumentacji przyjętych zasad (polityki) rachunkowości   w Urzędzie Gminy Damnica

 

zarządza się, co następuje:

 

 

            § 1. Zmienia się treść załącznika nr 1 do „Instrukcji obiegu, kontroli i archiwizowania dokumentów finansowo-księgowych w Urzędzie Gminy w Damnicy” zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zarządzenia.

           

            § 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi  Gminy Damnica.

 

            § 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

W Ó J T             

  Andrzej  Kordylas      

 

 

 

 

Załącznik Nr 1 do

                                                                                                                                             Zarządzenia Nr 107a/2021

                             Wójta Gminy Damnica

                           z dnia 14 września 2021 r.

 

 

 

Oświadczenie

 

Niniejszym oświadczam, że przyjęłam / łem / do wiadomości i ścisłego przestrzegania zasady określone w instrukcji oraz zobowiązuje się w zakresie obiegu dokumentów postępować zgodnie  z zawartymi w niej ustaleniami:

 

 

Lp.

Nazwisko i imię

Stanowisko

Podpis

1.

Kiczmachowski Grzegorz

Zastępca Wójta

ds. zamówień publicznych

 

 

 

2.

Michalska Joanna

 

Skarbnik Gminy

 

3.

Buchholz Halina

Kierownik USC

 

 

4.

Rak Izabela

 

Kierownik Referatu Organizacyjnego

Zastępca Kierownika USC

 

 

 

 

 

5.

Kołtuniak Zdzisław

ds. zarządzania kryzysowego i ochrony danych osobowych

 

6.

Zdun Piotr

Komendant gminny ochrony przeciwpożarowej

 

7.

Krystosik Marzena

ds. księgowości budżetowej

 

8.

Sobisz Katarzyna

ds. księgowości budżetowej i płac

 

9.

Schulz Małgorzata

ds. księgowości budżetowej i obsługi kasowej

 

10.

Szefer Natalia

ds. księgowości podatkowej

 

11.

Stoltman Magdalena

ds. wymiaru podatków i opłat

 

12.

Hewusz Kalina

ds. księgowości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

 

13.

Konopa Anna

ds. obsługi sekretariatu

 

14.

Kostrzewa Zofia

ds. obsługi mieszkańców

 

15.

Śmielak Łukasz

ds. obsługi informatycznej

 

16.

Imińska Barbara

ds. obsługi Rady Gminy

 

17.

Zdun Joanna

ds. kadr

 

18.

Jarominiak Joanna

ds. inwestycji                        i budownictwa

 

19.

Patynowski Kamil

Pełnomocnik ds. projektów zewnętrznych i współpracy z organizacjami

 

20.

Nowakowski Adam

ds. pozyskiwania                  i rozliczania środków zewnętrznych

 

 

21.

Obert Bogumiła

ds. ochrony środowiska                          i gospodarki odpadami

 

22.

Szumejda Kinga

ds. gospodarki nieruchomościami           i rolnictwa

 

23.

Rekowska Jolanta

ds. planowania przestrzennego

 

 

 

24.

Kondratowicz Magdalena

ds. planowania przestrzennego

 

25.

Wojtczyk Joanna

ds. oświaty i spraw społecznych

 

 

 

26.

Mazerski Mariusz

Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych

 

 

27.

Ziarno Krzysztofa

ds. realizacji programów proekologicznych

 

 
 
         

 

 

 

Wytworzył:
Joanna Michalska
(2021-09-14)
Udostępnił:
Konopa Anna
(2022-09-09 12:57:35)
Ostatnio zmodyfikował:
Konopa Anna
(2023-10-19 11:17:18)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki