Unieważnienie postępowania na remont instalacji elektrycznej
ZPiPG.341-8/08 Damnica, 11 lipca 2008 r.
ZAWIADOMIENIE
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U nr 223, poz. 1655) informuję, że prowadzone przez: Gminę Damnica, ul. Górna 1, 76-321 Damnica, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego „Remont instalacji elektrycznej, wymiana sieci komputerowej i telefonicznej w budynku Urzędu Gminy w Damnicy” w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione.
Uzasadnienie
Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 93 ust. 5 Zamawiający na wniosek wykonawcy, który ubiegał się o udzielenie zamówienia, zawiadamia o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia.
WÓJT GMINY DAMNICA
mgr Maria Janusz
Do wiadomości:
1. „PKP” Energetyka Spółka z o.o. Zakład Pomorski, ul. Czarnieckiego 8, 70-221 Szczecin
2. „A’BELL” Spółka z o.o., ul Pólnicy 30/9, 80-177 Gdańsk
3. Zakład Elektro-Instalacyjny „ŚWIATŁEX” mgr inż. Zbigniew Solarczyk, ul. Witosa 82, 76-251 Kobylnica
4. a/a