ZARZĄDZENIE NR 115/2016
WÓJTA GMINY DAMNICA
z dnia 30 września 2016 roku
w sprawie powołania Komisji do przygotowania i przeprowadzenia postępowania wynikającego z przepisów art. 4 pkt. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. 2016 poz.446 ) oraz art.19 ust.2 i 3, art.20, art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) ,
zarządza się co następuje:
§1. Powołuje się Komisję do przygotowywania i przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia pn. „Zakup samochodu osobowego” w składzie:
1. Paweł Lewandowski – Przewodniczący Komisji;
2. Izabella Tomala– Sekretarz Komisji;
3. Joanna Jarominak– Członek Komisji,
4 Ludmiła Wiczkowska, Członek Komisji.
§2. Do zadań Komisji w szczególności należy:
-
Analiza ofert samochodów osobowych uwzględniających zapotrzebowanie Gminy Damnica;
-
Przeprowadzenie wizji lokalnej w salonach sprzedaży pojazdów i ich ocena pod względem parametrów, jakości, w stosunku do ceny pojazdu i zapotrzebowania;
- Dokonanie oceny i analizy :
- ofert prezentowanych przez autoryzowanych sprzedawców pojazdów osobowych;
- dokonanie oceny ofert zgodnie z zasadami i kryteriami oszczędności, celowości, zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji i równe traktowanie wykonawców oraz zgodnie z zasadami proporcjonalności i przejrzystości;
- dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty,
- sporządzenie protokołu z przeprowadzonej analizy rynku i przedłożenie go do zatwierdzenia Wójtowi Gminy,
§3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.