ZARZĄDZENIE NR 59/2018
WÓJTA GMINY DAMNICA
z dnia 21 maja 2018 r.
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Damnica
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1875 z późn. zm.[1]))
zarządza się, co następuje:
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Damnica, ustalonym zarządzeniem nr 32/2017 Wójta Gminy Damnica z dnia 13 lutego 2017 r., w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Damnica, wprowadza się następujące zmiany:
1) § 7 otrzymuje brzmienie:
„§ 7. Struktura komórek organizacyjnych i liczba etatów w Urzędzie:
Komórka organizacyjna |
Symbol |
Wymiar etatów |
stanowiska kierownicze |
||
Wójt |
W |
1 |
Sekretarz |
SG |
1 |
Skarbnik |
RF-S |
1 |
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego |
USC |
1 |
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego |
USC1 |
1/8 |
referat finansowy |
||
stanowisko ds. księgowości budżetowej |
RFII |
1 |
stanowisko ds. księgowości budżetowej i płac |
RFIII |
1 |
stanowisko ds. księgowości podatkowej |
RFIV |
1 |
stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat |
RFV |
1 |
stanowisko ds. księgowości budżetowej i obsługi kasowej |
RFVI |
1 |
stanowisko ds. księgowości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi |
RFVII |
1 |
samodzielne stanowiska |
||
stanowisko ds. obsługi sekretariatu |
OS |
1 |
stanowisko ds. obsługi informatycznej |
OI |
1 |
stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i Obrony Cywilnej |
RGiOC |
1 |
stanowisko ds. oświaty |
OD |
7/8 |
stanowisko ds. kadr |
KB |
1 |
stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami i rolnictwa |
GNiR |
1 |
stanowisko ds. pozyskiwania i rozliczania środków zewnętrznych |
UE |
1 |
stanowisko ds. zamówień publicznych i komunikacji społecznej |
ZPiKS |
1 |
stanowisko ds. planowania przestrzennego |
PP |
1 |
stanowisko ds. inwestycji i budownictwa |
IB |
2 |
IBI |
||
stanowisko ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami |
OŚiGO |
1 |
stanowiska pomocnicze i obsługi |
||
pomoc administracyjna |
PA |
1 |
sprzątaczka |
1 |
|
kierowca |
1 |
|
liczba etatów łącznie |
25 |
„
2) § 26 otrzymuje brzmienie:
„§ 26. 1. Do zakresu zadań pracownika na stanowisku ds. kadr należy zapewnienie przestrzegania przepisów i prawidłowa obsługa w zakresie kadr, w szczególności poprzez:
- prowadzenie spraw związanych z naborem i zapotrzebowaniem pracowników w Urzędzie;
- przygotowywanie, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z przeprowadzaniem naborów na stanowiska pracy w jednostce;
- prowadzenie dokumentacji, w sprawach związanych ze stanowiskiem pracy oraz akt osobowych pracowników;
- organizowanie szkoleń i doskonaleń zawodowych pracowników;
- przygotowywanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy;
- przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych;
- prowadzenie ewidencji urlopów: wypoczynkowych, bezpłatnych okolicznościowych, pracowników oraz kadry kierowniczej jednostek organizacyjnych;
- przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy;
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników;
- kompletowanie wniosków emerytalno-rentowych;
- przygotowywanie dokumentacji związanej z nagradzaniem i awansowaniem pracowników;
- organizowanie realizacji zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy;
- rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy;
- nadzór nad terminowością i cyklicznością wykonywania przez pracowników badań lekarskich i szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowych;
- nadzorowanie terminowości składania oświadczeń majątkowych pracowników Urzędu, kadry kierowniczej jednostek organizacyjnych oraz innych pracowników, upoważnionych przez Wójta do wydawania decyzji;
- prowadzenie rejestru wydanych przez Wójta pełnomocnictw i upoważnień;
- nadzór nad taborem urzędu, w tym planowanie i realizacja zakupów oraz remontów taboru;
- nadzorowanie pracy kierowcy taboru Urzędu;
- pełnienie funkcji pełnomocnika ds. informacji niejawnych;
- szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych, według zasad określonych w ustawie o ochronie informacji niejawnych;
- pełnienie funkcji koordynatora działań, w zakresie zapewnienia warunków terminowej i zgodnej z prawem realizacji zadań wyborczych, w wyborach do Rady Gminy, Rady Powiatu i Sejmiku Województwa, Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, wyborach Prezydenta RP, wyborach posłów do Parlamentu Europejskiego oraz Referendach.
- Pracownik wskazany w ust. 1 pełni funkcję koordynatora czynności kancelaryjnych.
- Do obowiązków pracownika na stanowisku kadr należy prowadzenie archiwum zakładowego, a w szczególności:
- prowadzenie ewidencji dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym;
- prowadzenie ewidencji udostępniania dokumentacji w archiwum zakładowym.
- Pracownik pełni zastępstwo na stanowisku ds. obsługi sekretariatu jak również wykonuje obowiązki Sekretarza Gminy w czasie jego nieobecności.
- Pracownik przy znakowaniu spraw stosuje symbol „KB”.”
§ 2. Zmienia się treść załącznika nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Damnica, przywołanego w § 1 poprzez nadanie mu brzmienia wskazanego w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 3. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Damnica.
§ 4. Traci moc zarządzenie nr 38/2018 Wójta Gminy Damnica z dnia 3 kwietnia 2018 r., w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Damnica.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
inż. Grzegorz Jaworski